Recenze (65)
Byl jednou jeden... vynálezce (1994) (seriál)
Byl jednou jeden - ŽIVOT byl úžasný, je to čirá nostalgie z dětství, stejně jako ČLOVĚK. VESMÍR je nádhera, skutečná odysea, objevitel podobně, ale VYNÁLEZCE, to je nejvíc!
The Road Runner Show (1966) (seriál)
mik mig... bzzzzum! :D
Rango (2011)
místy až nehezké postavičky, nesympatické, až škaredé, ale s takovou reálností graficky vykreslené, že to staví diváka v úžas. Za Johnnyho Deppa velké plus a velká škoda, že se podobné filmy netočí dál. Další plus za obrovskou odvahu Gore Verbinskiho.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
geniální film, tolik humoru, gagů, vtipu a zároveň akce a cool postaviček, spojení nespojitelného a vše zabalené v naprosto ojedinělém vizuálu, který doslova vyráží dech. Přemýšlím, jaký film vyloučím ze své top10, abych tam tento klenot, na který mi vlastně chybí slova, dal namísto něj. Neuvěřitelné, neskutečné!
Spirit - divoký hřebec (2002)
soundtrack Bryana Adamsa, mého oblíbence, krásná kombinace 2D a 3D a indiáni, co víc si přát
Kryštůfek Robin (2018)
ty nejmilejší postavičky z dětství prostě ožily, a byla nádhera
Já, padouch 2 (2013)
mimoni, tady mi sedli :)
LEGO® příběh (2014)
Lego moc nemusím, ale tohle bylo sakra vtipný!
Rebelka (2012)
Po včerejší projekci Ralpha, který bourá internet mi chyběla jen tato postavička ze všech disney princezen. Musím říct, že to je nádherný příběh. Sympatické postavičky, spousta vtipu a medvědího napětí. Správná irská akce!
Raubíř Ralf a internet (2018)
skvělé, na jedničku se to sice nechytá, ale i tak velmi povedené se spoustou humoru, odkazů a easter-eggs (budu muset vidět znovu!). Bod navíc dávám za princezny z disney světa, které jsou ve filmu všechny pokupě a je to nejlepší pasáž. K dokonalosti nechybělo moc, ale stojí to za to.