Recenze (237)
Spider-Man 2 (2004)
No jasně, bejt superhrdina prostě není žádnej med. Je dobře, že tahle série nestřídá režiséry, Raimi má nějakou vizi a za tou si jde. Z pokračování tím pádem nemusím mít obavy (jako v případě X3), ale můžu se v klidu těšit, popř. být nedočkavý :-)
Svět zítřka (2004)
Každému, kdo chodí do kina prostě proto, že má rád filmy, se tohle musí líbit. A ta závěrečná hláška podle mě směle konkuruje té z Někdo to rád horké :-)
Wimbledon (2004)
"Jak to myslíte komu fandím? Zastupuju oba hráče, to je jako byste se mě zeptali, které dítě mám radši. Cože? Které dítě mám radši? Svoji dceru"
Animatrix: Druhá renesance 2. část (2003)
Pro lepší pochopení konce revolutions je dobrý tenhle díl vidět.
Animatrix: Světový rekord (2003)
ta animace je fakt divná...
Freddy versus Jason (2003)
Snímek se nese na vlně moderních popcornových vyvražďovaček, nastartované Vřískotem. Freddyho hlášky a souboje monster s hektolitry stříkající krve jej spolehlivě drží nad hladinou.
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
Ty ženský sou někdy fakt potvory:-) Já se skvěle bavil a ani romantikou se tentokrát zbytečně neplýtvalo
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
Já to nechápu, ten DeBont asi přišel úplně o rozum. Tohle že dělal stejný člověk jako Speed ???
Liga výjimečných (2003)
Je to celé takové děravé, předvídatelné. Nejvíc mě ale štvalo to hrozné nevyužití potenciálu, jaký skrývaly jednotlivé postavy.
Motorkáři (2003)
Neco pro fandy rychlych motorek a cerne muziky. Film se snazi byt motorkarskou verzi Rychle a zbesile, ale moc mu to nejde. A k tomu ten strasny zaver...