Recenze (268)
Koupili jsme ZOO (2011)
Pozitívna oddychovka,vtipná ale trošku sladká,naivná....Herci skvelí.
Mrtví a neklidní (2013)
Pekne natočené,vtipné ale ten nápad,že sa zombíci zmenia pomaly naspäť na človeka je otrasný.
Krvavá nevěsta (2019)
Priemer.Celkom pekne natočené,zábavné ale tuctové.Zabíjačka,dej priemerný.Samara Weaving(môj ročník)krásna,podobá sa na Margot Robbie.
Screamers: Hon na člověka (2009)
Jasné,je vidno nižší rozpočet,miestami je to smiešne ale niektoré scény sú dobré sekanice. :D
Osud světa (2002)
Mne sa to páčilo.Taká blbosť ale pekná a na to ,že Japonci,tak klobúk dole.
Prometheus (2012)
Začiatok filmu je skvelý,scifi zážitok,vizuálne dokonalé..Potom ako keby režisér nevedel,či chce votrelca alebo strojcov.Potom to aj tak vyzerá.
Irčan (2019)
Stopáž zbytočne dlhá.Skvelá atmosféra starších filmov,mafiánske časy,herci old school.Akcia nič moc,veľa kecov.Není dôvod,aby som to pozeral druhý krát.
Dovolená za trest (2014)
Typická Sanderovka.Rovnaký humor a herci.Priemer.
Útok na Bílý dům (2013)
Mne sa viac páčilo Olympus has fallen s Gerardom Butlerom.
Aniara (2018)
Som rád,že Európania natočili tento film.Nie stále dookola Amíci.Len je to priemerné scifi.Ukážka,aké sme stále opice s tabletmi ale máme veľký potenciál.Čo sa týka filmu,bavil ma tak začiatok ale potom už nie.Zlé spracovanie.Nemám rád filmy,kde sa necháva otverený koiec ala domysli si sám.Okrem toho tam ostalo veľa otáznikov.Mohli z toho byť kvalitné európske scifi,škoda.