Recenze (860)
Syn zmaru (2014)
Australská reklama na žánrová klišé. Na nelogičnosti u akčních filmů obvykle nehraji, ale pokud se film tváří smrtelně vážně bez odlehčujících prvků, tak mi v mozku začně vrtat už samotný půlroční trest mezi doživotními odsouzenci. Fail? No nevadí. Očekával jsem, že se naladím na herce, no nenaladil. Eman svou roli sice zvládá, ale tak nějak unyle, Alicia nemá co hrát a tak mi pouze způsobuje "stoják" :) No a nejhorší je finální část, už jsem si zvykl, že spousta filmů podceňuje svého diváka, ale po dlouhé době jsem narazil na film, který podcenil sám sebe. Finále s ženou "vampem" hovoří za vše (podobné pointy o dokonalém voseru mě už nudí), no a taky ta fotečka a libovej Emanův úsměv. A o dvacet minut přetažená stopáž. Ježiši. 50%
Divočina (2014)
Film, kterému velké plátno velmi sluší, i když to Reese příliš nesluší. Místy příjemně meditativní s několika zábavnými "blondýnkovskými" frky. 80%
Teď se nedívej (1973)
A nejhorší jsou trpaslíci... Roeg sice dokáže využít smrdutého a zatuchlého prostředí Benátek, ale nedokáže pracovat s napětím, což je u mysteriózního hororu celkem průšvih. Jsem zvědavý na údajně údernou a velmi útlou předlohu Du Maurierové. A tipuji, že se mi potvrdí očekávané Roeg nudí, Du Maurierová děsí. Dvě a půl. (po přečtení povídky možná zvednu) PS: na Christieové nula plusky jen tak nezapomenu :P
Rosewater (2014)
Až příště dostanu chuť na perskou, tak raději tu o Šeherezádě. Nereálné (spíše přehnaně zjednodušené), naivní a silně prozápadní. Růže, těhotná manželka, Leonard Cohen, Megan Fox = porno, dobří a zlí Íránci (hovořící mezi sebou anglicky), agent dement, CIA je také zlá. Po celou stopáž víceméně k smíchu. Stewart je tak trošku chuj. Mohl to být moc dobrý film, jen se nebát tématu. 50%
Annabelle (2014)
Melodramatický horor s fešným čertíkem. Juchů... Dokoukat do konce se to dá. Děsivé je to podobně jako The Conjuring, takže vůbec. Jako hypnotikum to však funguje. Dobrou noc.
Ice Cream Man (1995)
Dám si po tomhle ještě někdy ajskrým? Howard je ďábel a až dokoukám (prý) nejlepší scénu z blázince, možná to ještě zvednu. Zmrzlinářovo divadýlko s hlavama krásně bizardní. Konec znepokojující :)
Klíšťata (1993)
Na videofilm o zmutovaném hmyzu velmi pěkně udělané loutky a efekty. Žádný digibordel, což ocením (asi dvěma). Vše krásně nechutné a slizké a tvůrci pracovali nejen u PC. Scénář a herci s výjimkou Howarda spíše zhovadilost směřující k odpadu.
Kašpárek zabiják (1994)
Těším se na Viktooorčin komentář! Ženy a díra a tak. Celkem sranda tenhle kašpar - "Béézva. Jdu si ho vyhonit". Řekl kašpar s pornočasopisem a odkráčel pohrát si s kašpárkem.
Robocroc (2013) (TV film)
Větším hororem, před začátkem sledování Krokodátora, byl pád klíčů do výtahové šachty! Kdo ví, chápe. Kdo neví, ať neví. 5% ze celkem pěkný holky.
Země plná příšer (2008)
Nedůstojná tečka za důstojným festivalem. 0% Střízlivost při sledování bolela.