Oblíbené seriály (10)
Česká soda (1993)
Seriál, který stárne z dobou a s celebritama. To mu ale nic neubírá na přitažlivosti.
Simpsonovi (1989)
S tímhle seriálem jsem rostl a stále rostu.
Comeback (2008)
Mr. Bean (1990)
Byl jednou jeden... život (1987)
Futurama (1999)
Je to opravdu nářez. Postavy jsou vykresleny stejně skvěle jako v Simpsnovych. V seriálů je vše, co se nevešlo do čarodejnických dílů. Jednotlivé díly na sebe víc navazují než u Simpsnů.
Živí mrtví (2010)
Super, už se těšim na pokračování. Jenom byto chtělo míň kecu a víc atmosféry, která je výborná. Hlavně v prvním díle. Druhá série začala být zajímavá a znepokojivá až ke konci. Třetí série konečně chytá pořádný spád. Napínavé jak hovado.
Dead Set (2008)
Ten povzbudivý konec si mě získal. Řekl bych, že je to o něco lepší než Walking Dead. Jenom nevim, proč při akci a žraní pořád skáče kamera. Kdyby jí nechali stát, viděli bychom víc. To jsou ty moderní trendy.
Okresní přebor (2010)
Tohle fak stojí zato. Hlavně Ondřej Vetchý jako Jirka Luňák. To je snad jeho životní role. A vlastně všichni. U těch rozhovorů zdejších protagonistů snad nejde zůstat v klidu. Je s podivem, že seriál z produkce Tv Nova si dokáže udržet takový nadhled. Že se nebere moc vážně. Že se nesnaží divákovi vtlačit do hlavy nějaké moudro. Ani jednou seriál nespadne do trapnosti. Je to pořád velká zábava. Radost poslouchat zdejší herce. Tenhle seriál je pravdivý.
Hra o trůny (2011)
Naprosto skvělé. Vzdávám hold tvůrcům. A to proto, jakým způsobem se k tomu postavili. Žádbý trapný jeden film na jednu knížku. Tdy máte jednu sérii o deseti dílech na jednu knihu ve vázané edici. Deset hodin. Díky tomu mohou tvůrci sledovat všechny dějové linie a nemusejí překrucovat předlohu. Navíc. Má to skvělé obsazení. Super muziku, která krásně podbarvuje ten sirový středověk. No prostě, je to skvělý. Občas je tu sice trochu chudší výprava (asi rozpočet), ale to vůbec nevadí. Vřele doporučuju. Tohle se fakt povedlo. Ti, co si ale myslí, že jim seriál vynahradí knižní předlohu, tím o dost přijdou.