Recenze (248)
Vraždy podle Jidáše (1999)
3,5* Pěkná žánrovka, která bohužel přišla až po filmu SEDM a ztrácí tak na orginalitě. Co sem ocenil byl twist v podobně odhalení hlavního zločince, to se povedlo !
Zdrojový kód (2011)
Vhoďtě do mixéru Inception, trochu Matrixu a třeba Daybreak (Butterfly efekt, Na Hromnice o Den Více, nebo prostě podobnej film, kde se děj točí kolem neustále se opakující události) a dostanete tenhle film. Dívalo se na to pěkně a dokázalo mě to udržet u obrazovky, ale ve výsledku sem postrádal špetku originality. Kdybych cestou z kina neshlídnul bitku houmlesů, tak bych byl možná celkověz večera lehce zklamanej.
Vyvrženci pekla (2005)
3,5* Jednička mě asi bavila víc - bylo to víc ujetý a tajemnější, i když tady se taky děly dobrý praseče! Jako je to kult, ale je vidět (i z prvního dílu), že Rob Zombie je fakt hodně velkej fanda Takovejch Normálních Zabijáků (stejně jako já) - a někdy bohužel až moc okatě používá stejný filmařšký postupy jako Stone.
Dům tisíce mrtvol (2003)
Krásná ujeťárna, ten klipovitej střih mi trochu připomínal Takový Normální Zabijáky, ale sedělo to k tomu, takže palec nahoru.
Berlínské spiknutí (2006)
3,5 * "Vopíchali jí všichni, mrzáci i děti" !!
Perníkový dědek (1998)
Strašně marnej film, kamera i režie na píču..fakt nezvládnutý, dvě hodiny vleklý nudy a českej dabing ještě příšernější!
Czech Made Man (2011)
Překvapivě dobrý a hlavně dost "nečeský".... je v tom cejtit mladá krev a to se cení!
Orel kontra žralok (2007)
Příjemnej film s klasicky dementníma postava ve stylu Flight of the Conchords, nebo třeba Napoleon Dynamite. YEP!
It's All Gone Pete Tong (2004)
To je ale život ! Pecka film, nejvíc bych se teď vyšňup!
Banksy: Exit Through the Gift Shop (2010)
Docela dobrý. Fiktivní postava spojuje reálný legendy streetartu, v druhý půlce mi to ale trochu připomínalo fiktivní dokument o kapele Spinal Tap, ale jinak dobrý!