Recenze (248)
Poldové (2010)
Trochu sem se toho filmu bál, ale nakonec je to celkem klasická Smithovina ! I když teda rozhodně né v celym filmu a Jay s Bobem se tu taky neobjevěj, ale pár dialogů Kevina rozhodně nezapře!
Hodinu nevíš... (2009)
3,5* Za povedený záběry, atmosféru a děsivou rumburskou nemocnici! Sám sem tam loni v létě ležel a je to tam přesně tak jako v tom filmu! Kámoše tam zabili !
Bastardi (2010)
Na český poměry hodně neobvyklej a zajímavej film, bohužel filmařský totálně zabitej - i televizní filmy bejvaj často na o hodně lepší úrovni. Každopádně snímek u mě při sledování vyvolával touhu vraždit a to je dobře. Herecký výkony "dětí" (smradů) byly celkem dobrý a spratkovitost sem jim věřil. Další plus za houmlesáckýho Hájíčka, kterýho sem skoro nepoznal! Námět dobrej, scénář lehce na piču. A to znásilnění mohlo bejt delší, ani sem se u něj neudělal.
Kajínek (2010)
3,5* poutavě natočený, ale Kajínka bych rozhodně ňák nevelebil !
Jackass 3 (2010)
3,5* .. neviděl sem to sice ve 3D, ale tak to byla klasická Jackassovská zábava..standart, prdel
Nestyda (2008)
Jan Hřebejk je teda pěknej "Nestyda", když se odvážil natočit takovouhle nudu...
Gummo (1997)
Dávam body za experiment a výborný zjevy použitý ve filmu, ale jinak je to takový nekonzistentní a bez příběhu - čekal sem víc
Černá labuť (2010)
Po víceméně "normálním", i když skvělym, Wrestlerovi se Aronofski opět pouští do tajů odvrácený strany lidskýho mozku, sexuality a vnitřní proměny. A přesně takhle ho mam rád! It was perfect !
Fotr je lotr (2000)
3,5*
Počátek (2010)
Je to přehnaný, ale když se do toho člověk dostane, tak je to celkem solidní podíváná! Kdyby předtim nevyšly filmy Prokletý Ostrov a Synecdocha, tak bych dal 5 hvězd, takhle už mi to přijde jen jako odvar něčeho co už tu bylo.