Recenze (248)
Celebrity s.r.o. (2015)
Kurva!!
Czech Made Man (2011)
Překvapivě dobrý a hlavně dost "nečeský".... je v tom cejtit mladá krev a to se cení!
Černá labuť (2010)
Po víceméně "normálním", i když skvělym, Wrestlerovi se Aronofski opět pouští do tajů odvrácený strany lidskýho mozku, sexuality a vnitřní proměny. A přesně takhle ho mam rád! It was perfect !
Česká soda (1998)
Byl si skvělej, píčo
Čtyři slunce (2012)
Takovej veselej příběh
Death Race 2000 (1975)
Perfektní bizárek!
Defendor (2009)
jo, na tohle se koukalo dobře! DIE YOU FUCKING CAPTAIN INDUSTRY !
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Je to sračka. Totální klišé, který ale bohužel ani není vtipný. K žádný postavě sem nepřilnul a přál sem si, ať všichni chcípnou.
Deset minut života (2005)
Začátek a úvodní titulky vypadali slibně, bohužel pak se to zvrhlo v tuctovej akčňák s trapnou partou "zloduchů" a nesympatickym hlavnim hrdinou. Sci-Fi / Thriller ? Rozhodně NE
Dexter (2006) (seriál)
Vynikající. První dva / tři díly mě trochu trvalo než sem se do toho dostal a rozkoukal se, ale pak už to byla čistá jízda. Přirozený herecký výkony a dokonalej scénář dělaj z tohohle seriálu jednu z nejlepších záležitostí poslední doby.