Recenze (31)
Zlatá maska (2020) (pořad)
Jedna hvězdička za ty kostýmy! Jinak je to příšerné a trapné!
Rafael (2018)
Z počátku jsem tomu ani nechtěl dát šanci, ale nakonec mě to chytlo. Zajímavý pohled do života uprchlíků. Předpokládám, že to tak skutečně i funguje v uprchlických táborech.
Papírový dům (Netflix verze) - Epizoda 9 (2017) (epizoda)
Skvělý konec sérky! Někteří hodnotitelé by si měli uvědomit, že jde o seriál, né realitu. Je tam spousta absurdit a hloupostí, ale bez nich by ten seriál nebyl takový jaký je!
Papírový dům (Netflix verze) - Epizoda 2 (2017) (epizoda)
Zatím asi nejslabší díl! ... snad se to zase zvedne ...
Osudný hřích (2013)
Překvapivě výborný film, bohužel český dabing na FilmBoxu katastrofa...
Mo (2019)
Zajímavý jazyk, zajímavý film. I když od začátku dost čitelný. Jednou stačilo.
Na Pavláska (2020) (pořad)
Proč ne, Pavlásek je sympaťák. Obsazení prvního dílo samo o sobě výborné. Jediný mínus jsou snad jeho vložené standupy, které každý, kdo sledoval Na Stojáka a Comedy Club už zná, takže je to opakovačka. Uvidíme co dál.
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (pořad)
Ano Šéfe byl skvělý projekt, který s radostí shlédnu opakovaně, je li v televizi. Tohle je absolutní hovadina! Snad tomu nikdo nevěří, že tam je tajně. Třetí díl, vysílán 21.2.2020 je absolutní domluvená reklama krachujícího podniku kuchaře z Ano Šéfe!
U Haliny v kuchyni (2014) (pořad)
Jedna, stále za Banánové rybičky a za ty zajímavé recepty :-)
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Od Marvelu pro mě asi největší průser vůbec! Chudák Sansa :D