Oblíbené seriály (10)
Perníkový táta (2008)
Pro mě obrovské překvapení. Na seriál jsem narazil až letos a divím se, že mi tak vynikající seriál dlouhá léta unikal. V žánru drama jsem spolu s Dexterem neviděl lepší seriál. Tak dokonalou proměnu postavy nezažijete v žádném filmu ani seriálu. Dokonalost ve všech směrech! Je velká škoda, že seriál nemá v ČR lepší propagaci, co se týče TV (popůlnoční vysílání na Nova Cinema) a co se týče DVD (u nás na DVD vydaná jen 2. série (?!?)), jeden z mála seriálů, který by si tuto propagaci zasloužil. Btw. stále jsem nenarazil na Heisenbergův Blue magic u nás v Praze, tak nevím, kde ta distribuce vázne. [100%]
Hra o trůny (2011)
Dexter (2006)
Tohoto týpka si prostě a jednoduše zamilujete !!! Můj nejoblíbenější seriál spolu s Battlestar. [100%]
Battlestar Galactica (2004)
Nejlepší sci-fi seriál. [100%]
Přátelé (1994)
Co mám k Přátelům napsat. Prostě a jednoduše kultovní sitcom, který asi jen těžko něco ještě překoná. [98%]
Ajťáci (2006)
Jojo. Lepší britcom neznám. Škoda jen starého ředitele, byl ze všech nej. [98%]
Hvězdná brána (1997)
Moje srdcovka. Ať si říká kdo chce co chce. Tento seriál sleduji od mala a stále mě nepřestal bavit. To už něco znamená. [100%]
Teorie velkého třesku (2007)
Ze začátku jsem opravdu seriál neměl moc v oblibě. Nucený smích a jednoduché vtipy mě ze sedadla nezvedaly. Ale další a další sérií získal na originalitě a "dospěl". Každý další díl je čím dál lepší a převzal velmi přesvědčivě otěže nejlepšího amerického sitcomu součastnosti po How I Met Your Mother, který pomalu a jistě padá do šedi a nudy. [92%]
Simpsonovi (1989)
Ač stojí poslední série za starou belu, těch 13-15 skvělých sezón jim nikdo nevymaže. Já osobně se dívám už jen do 15 série a pak si je dám zase od začátku. Kult všech kultů. [95%]