Recenze (260)
Lepší už to nebude (1997)
Jen málokdo umí říct věci, které jsme už slyšeli mockrát, kterým bychom se normálně skoro i smáli a předat nám je tak, že najednou vidíme, kolik je v nich pravdy. Tenhle film to dovede především zásluhou ústředního hereckého dua a skvělého scénáře.
Až na Severní pól (2015)
Kéž by všechny animáky vypadaly takhle. Zdánlivě jednoduchý příběh postavený především na atmosféře a nádherné animaci, která nepotřebuje tuny efektů ani hyperrealismus, aby vás chytla za srdce. Všechny složky jsou v perfektní rovnováze, zvlášť bych ale vypíchnul propracovaný zvuk, díky kterému na tom Severním pólu doopravdy jste. Je to vlastně jeden z mála filmů, který si stejně dobře užijete, ať už je vám pět nebo padesát, takže kdybyste letos měli vzít potomka jednou do kina, běžte na tohle.
Mládí (2015)
Dala by se vyjmenovat spousta důvodů, proč je ten film dobrý a spousta důvodu proč nestojí za nic a dá se považovat jen za obrovský kýč. Rozhodl jsem se patřit do té první skupiny.
Zmizelá (2014)
Když už někdo vyjádří myšlenku Tylerem Perrym, tak by toho Oscara fakt měl dostat. Fincher je zkurveně nad věcí.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Antická tragédie na druhou.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Nejlepší náš seriál za posledních minimálně 10 let. Dejte Dejvicím 30 mega a ať si točí, co chtěj.
Hon (2012)
Tíživý nedivácký film, který nejprve hodně vezme, než vůbec něco dá.
30 minut po půlnoci (2012)
Nekompromisní pecka, která ale není pro každého. Bigelow to vysekla tak bravurně, že si ani neuvědomujete, že víte jak to dopadne. Závěr jsem čekal intenzivnější, nakonec to ale provedli přesně tak, jak měli.
Nelítostný souboj (1995)
Film od chlapa, o chlapech a pro chlapy. Dokonalý ve všem. Kéž by takových bylo víc.
Lola běží o život (1998)
Taková adrenalinová jednohubka, řemeslně ale téměř dokonalá.