Recenze (259)
Číslo 5 žije (1986)
Jako malý jsem ho zbožňoval a jako větší ho zbožňuju dál :-)
Zničeno ve vteřině (2008) (seriál)
Krásná podívaná před spaním...
Assassin's Creed : Lineage (2009)
Hru jsem nehrál, ale rozhodně se mi tento mini seriál líbí...
Špinavé práce (2005) (pořad)
Někdy jsou opravdu zajímavé práce, které by mě ani ve snu nenapadly dělat :) Dobrá oddychovka...
Telefonní budka (2002)
Jedna budka, jeden skvělý film :)
Odpadlík (1992) (seriál)
Další z mojich oblíbených seriálů, které jsem sledoval s tatíkem jako malý klouček :)
Knight Rider (1982) (seriál)
Další z mojich oblíbených seriálů, které jsem sledoval s tatíkem jako malý klouček :)
Mrtvý sníh (2009)
Čekal jsem, podle prvních 20 minut , zajímavý horror.Opak byl pravdou, prvotřídní komedie! Scénka za scénkou a čím dál lepší hlody :D Komu nevadí krev, tak se určitě pobaví! :) Opravdu mě dostala scéna, jak viseli na střevech zombíka a posledních 15 minut :D bylo opravdu bravůrních! Takto jsem se dlouho nezasmál!
Le Locataire diabolique (1909)
Takto bych si představoval stěhování :D
Un homme de tętes (1898)
Tak toto je masakr! :) dokonce jsem se i zasmál, opravdu působivé...