Recenze (804)
Monty Python a Svatý Grál (1975)
"Že po tobě nějaká vodní děvka hodí mečem nemůže být základem pro systém vlády."
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Probdělých nocí při sledování Trpaslíka bylo nepočítaně. Na rozdíl od jiných probdělých nocí jsem toho ale později nelitoval.
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (série)
Má nejoblíbenější série Černé zmije. Hlášky, gagy a narážky v neuvěřitelném tempu. Zlatý fond britcomu.
Bludička (1981) (seriál)
Nejpsychedeličtější seriál mého mládí, škoda, že mi tehdy tolik vtípků unikalo. A televize Edna mě dodnes straší ve snech.
Slavný lovec Pampalini (1976) (seriál)
Asi je v tom hodně nostalgie, ale "Ó, dono Kláro", pět hvězdiček, i kdyby to mělo být jen kvůli té fantastické latino-hudbě.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Salma jako upírka a sexuální zvrhlík Tarantino ("Vona se začala chovat úplně jinak když jsi odešel") nemají chybu.
Herečka tisíciletí (2001)
Přes začátkem jsem byl skeptický, ale jak se film rozvíjel, tak jsem se postupně podléhal kouzlu melancholického, ale zároveň nečekaně akčního příběhu. Opravdu jsem čekal, jak to dopadne. Aluze na různé klasické japonské filmy a suše hláškující kameraman byly příjemným bonusem.
Final Fantasy: Esence života (2001)
Mně se to líbilo.
Zoolander (2001)
Nedabovaná verze je geniální. Českou verzi jsem nebyl schopen dokoukat do konce...
Květinářka (1972)
Chvílemi jsem sice nevěřil vlastním očím, ale na konci, když se všichni sešli, to jsem i slzu utřel.