Recenze (804)
Černé pondělí - 365 (2019) (epizoda)
První epizoda docela solidní rozjezd.
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
Nuda.
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Jak to ten Butler dělá? Kravina na ntou, ale luxusní zábava pro pamětníky devadesátek.
Aquaman (2018)
Přesně ten typ filmu, který vyžaduje velké plátno a užít si to...
Jablko (1980)
No ty vole... Co to bylo?
Hellraiser (1987)
Jako horor to dost vyčpělo, ale výborně jsem se bavil.
Tintorera, žralok zabiják (1977)
Viděl jsem jak sestříhanou, tak i nesestříhanou verzi. Teprve nevystříhaná verze (126 minut) působí jako normální film. Vystříhaná verze redukuje některé klíčové postavy a je tak dost chaotická, nedivím se nízkým hodnocením. Dost mě překvapilo to otevřené masakrování skutečných zvířat.
El lado oscuro del corazón (1992)
Bohémský argentinský básník, hledající pravou lásku, se zamiluje do uruguayské prostitutky. Značná část dialogů je převzata z veršů slavných latinskoamerických spisovatelů a básníků Oliveria Gironda, Maria Benedettiho a Juana Gelmana.
Žraločí tornádo 6 (2018) (TV film)
Když se Tori Spelling zeptala Iana Zieringa jestli spolu nechodili na střední, tak jsem se fakt zasmál. Musím přiznat, že to bylo lepší, než jsem po děsivém pátém díle čekal a dokonce si to dovedlo udělat ze sebe srandu výrazně lépe, než v mnoha minulých dílech. Konec dobrý, všechno dobré?
Přání smrti 3 (1985)
Nevěřil jsem vlastním očím (čtyři hvězdičky jsou oceněním úrovně zábavy, nikoliv hodnocením kvality filmu).