Recenze (938)
We Shoot with Love (2009)
Perfektní. Opravdu skvěle jsem se pobavil. Ten od Janáka (poslední) je asi nejlepší ;-)
Pohřben zaživa (1990) (TV film)
::::::::::::::::: Napínavý film s výbornou atmosférou a skvělou režií Franka Darabonta. Stejně jako Spielberg, tak i Darabont začínal s filmy, (respektivě s filmem) pro televizi, a kam to oba dotáhli. :::::::::::::::::
Deprivační staniol (2007) (amatérský film)
Ten herec to jenom hrál, ale co mám říkat já, který se tak opravdu cítí, hmm ?
Jezerní královna (1998)
::::::::::::::::: K téhle pohádce jsem si nikdy nevytvořil žádný vztah. Vždy mě celkem spíše nudila. Ani jsem ji nikdy vlastně neviděl do konce. ::::::::::::::::::
Fantasmagorie (1908)
Na to, že je to už vlastně 100 let staré, tak je to výborná animace !
The Call (2006)
Tak tohle jsem nějak nepobral, ale natočené to bylo hezky . . .
Zahrada (1968)
Neskutečné!
Spiklenci slasti (1996)
Tento film prostě ukazuje to, co se my bojíme ukázat ostatním. Každý má nějaké zlozvyky nebo někdy hříšné myšlenky. A tenhle film je jenom o tom. O tom, co nechceme ukázat ostatním, ať ze stydlivosti nebo trapnosti. Ale proč těch rozpaků, však jsme nakonec jen lidé, či ne?
Stop (2001) (pořad)
I když to má jen 2 minuty, tak to má dobrou atmosféru . . .
Californication (2007) (seriál)
::::::::::::::: Hank Moody je sexistický, arogantní ožrala, který si o sobě myslí, jak je hrozně cool a velký frajer, sice se špetkou citlivosti v sobě, ale to nic nemění na tom, že je hovado. A tohle vše ho činí asi tak přitažlivým a charismatickým . . . a já mu to žeru . . . no nejsem vůl !? a nehraje náhodou Duchovny sám sebe ?! ;-D :::::::::::::::