Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Jak vycvičit draka (2010)
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Jedno s mála pokračovaní ktoré mám v obľúbených, tento film dokázal niečo čo si všetci mysleli že nejde, urobiť seriózny film pre starších tak aby sa páčil aj deťom a tým vyhovoval nárokom štúdia Dream Works, scenár tu zjavne prekonal režisérove schopnosti (scenár lepší ako réžia) avšak film ako celok je výborný.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
10/10 jediný film ktorému som kedy dal plný počet a dlho to tak asi ostane, bohužiaľ som mal spoiler takže som si neužil určitú vec v deji naplno ale vynahradila mi to znovu pozerateľnosť a dej ktorému nejde nič vytknúť a za nič zraziť body.
Klaus (2019)
9,5/10 V roku v ktorom si Pixar siahal s filmom Toy story 4 na cenu animáku roka to u mňa osobne vyhral tento film. Začiatok taký retro a aj detsky čo mne až tak nevadilo, potom sa to ale neuveriteľným spôsobom rozbehne a začiatok poslednej tretiny je úplná emocionálna bomba, áno je to predvídateľné ale nevadí, tento film je o konkrétnych scénach a momentoch, to je niečo čo tu strašne dlho nebolo, film sa kompletne odtrhol od Amerického štýlu a to od animácie po spôsob rozprávania deja čo fungovalo úžasne a bolo vidno ako to režisérovy vyhovuje.
Shrek 2 (2004)
Asterix a Obelix (1999)
7,8/10 Tento film je natočený takým zvláštnym spôsobom, pri scénach v rímskom tábore sa to dalo spraviť lepšie ale inak si neviete žiadnu scénu s filmu odmyslieť, ani neviete prečo všetko funguje, perfektná atmosféra, kulisy, hudba, obsadenie, všetko klaplo výborne, len scenár v pár častiach zakolísal, človek má pocit pri tom ako sa dnes točí aj ako vyzerajú pokračovania že film podobný tomuto už nikdy nevznikne.