Recenze (237)
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Češi, do toho!! :-) Aha, 1965.. ale co!
Braindead - Živí mrtví (1992)
Malý zombieček v zamřížovanym kočárku.... ach bože, to byl zase jednou úlet :-))!
Obušku, z pytle ven! (1955)
Aneb Ladislav Pešek jako nesnesitelný optimista. Prostě jedna z mých nejméně oblíbených pohádek ;-)
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
Film jako celek průměr, ale coby samostatné scénky hrozně fajn :-)
Účastníci zájezdu (2006)
A o čem že to celé vlastně bylo? :-/ Potěšila jenom Anna Polívková a v jedné situaci i stále sluníčkově naladěná průvodkyně ("Koukám, že tam ti moji človíčkové mají... nějakej... problém?"), která ovšem zbytek filmu hrozně rozčilovala ;-)
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Už si ani nepamatuju, kdy přesně se mi Dawsonův svět přestal líbit, ale aspoň za první díly série... 3*
Ally McBealová (1997) (seriál)
Na jednu stranu skvělá zábava, výborně charakterově vybavené postavy a jejich "libůstky" :-), ovšem na druhé straně... nikdy se vám nestalo, že jste hned na začátku přesně odhadli konec dílu? (Například Ally s jednorožcem.) Taky mi přišlo, že tvůrci v některých momentech vůbec nevěděli kudy kam, takže problémy hlavních postav se neřešily, ale naopak omílaly po několika epizodách pořád dokola. Nicméně.. Ally mi stejně nakonec přirostla k srdci : )
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
V tomhle případě se mi bohužel nelíbí právě to, s čím seriál stojí a padá- ta nevraživost mezi členy rodiny, vyjadřovaná rádoby vtipnými hláškami, mi nepřijde zábavná, jen naprosto nevkusná a ubohá. Nevím, jestli je to v originále lepší, ale aspoň s dabingem se na rodinné "pošťuchování" nedá koukat bez toho, abych po chvíli postavy nezačala upřímně nesnášet...
Čert ví proč (2003)
Bohužel, Pavel Liška celý film přece jen utáhnout nedokáže. I přesto si "Áááničku, kozí nožičku" budu pamatovat a citovat už asi na věky :-)
Nesmrtelná teta (1993)
Nemůžu jinak, Bohdalová byla naprosto neskutečná a celkově je Teta hrozně milá taškařice :-))