Recenze (637)
Zaklínač - Shaerrawedd (2023) (epizoda)
Je to samozřejmě jedno velké WTF, ale mě to baví.. ;) Pravda, byl bych spokojenější, kdyby Ciri nebyla pořád zmalovaná jak štětka..
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Opravdu skvělé. Škoda těch vesmírných bitev, ty nejsou nic moc. Chtělo by to remake, ale ne 12dílný remake.. ;) Každopádně dodatečné epizody mě bavily ještě víc než samožný seriál..
Hakuóki: Reimeiroku – Šinsengumi kitan (2012) (seriál)
Za mě nejlepší z celé série, není tam totiž ta otravná holčička, ze které jsou všichni samurajové na větvi.. ;)
Gokindžo monogatari (1995) (seriál)
Trestuhodně neznámé anime. Pro příznivce Ai Yazawy povinnost..
Trick: The Movie (2002)
Až na tu širokoúhlost v podstatě jen další dva díly seriálu. Což ale pořád znamená fajn podívanou..
Když nám bylo 17 (2018) (seriál)
Výborný seriál se skvělou Shin Hye-seon. Malinko to kazí zbytečně natahovaný, korejsky dojímavý a dramatický závěr, takže na plnou palbu to není, ale každopádně spokojenost.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Naprostá zhovadilost. To woke obsazení nakonec bylo ještě tak nejmenší zlo na téhle zrůdnosti.
Beach Boys (1997) (seriál)
Takhle. V podstatě se tam nic neděje, pořád se hulí, občas griluje, občas chlastá a občas přijede Sakura na návštěvu. ;-) Takhle to asi nezní úplně zajímavě, ale je to moc fajn. I když upřímně, kdyby tam nehrál Sorimači, tak nevím nevím... ;-)
Pán prstenů: Prsteny moci - Odchody (2022) (epizoda)
No, je to smutný, jak to dopadlo, ale já definitivně končím. Nevím, proč jsem vydržel až do 5. dílu, asi jsem čekal, že to přece nemůže bejt pořád tak blbý. A ono je to naopak čímdál horší...
Pán prstenů: Prsteny moci - Adar (2022) (epizoda)
Jak všichní víme, tento seriál je bohužel naprostá tragédie (teda všichni, až na takové případy, co napíšou v recenzi, že jsou "milovníci tvorby J.R.R. Tolkiena" a zároveň zopakují pětkrát slovo "Nůmenor"). Přesto mi to nedalo, abych nepokračoval. Byl jsem totiž na Númenor opravdu zvědav. A ano, Númenor je stejná tragédie jako všechno ostatní. Vše čisťounké jako ze škatulky a naprosto digitálně sterilní. O postavách a dialozích nemluvě. Přesto mě tato "dějová" linie baví nejvíc a dal bych celkově tentokrát i dvě hvězdy, nebýt takových zvrhlostí jako příšerný warg nebo jízda Guyladriel na koni. "Hobití" linii komentovat cenu nemá vůbec. Takže za jedna.