Recenze (636)
Láska padá z nebe (2019) (seriál)
Jako super no, pár vad na kráse by se našlo, ale chemie mezi ústřední dvojicí, jejíž důkazem je i jejich spojení v reálném životě, prostě všechno přebije.. ;)
Stranger Things (2016) (seriál)
Třetí a čtvrtá série už moc nedávají smysl, ale úroveň si seriál pořád drží, takže plný počet si zaslouží, zejména za první dvě série.
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
V tomhle díle to začala být nuda.
Shazam! (2019)
Jedna hvězda za Zachary Leviho.
BORUTO -NARUTO THE MOVIE- (2015)
Naprosto zbytečná záležitost. Zmodernizované prostředí tam sedí jako pěst na oko a Boruto je jenom taková otravnější kopie Naruta.
Soprán smrti (2018) (seriál)
Kdo psal popis k této sérii, ten by zasloužil za uši. Protože prozrazuje hlavní zápletku, která je vlastně odkrytá až skoro v půlce druhé epizody... přidejte k tomu tradiční korejský zvyk prozradit konec hned na začátku a člověk nemá ani moc chuť se na to dodívat.. navíc třetí díl už je fakt utrpení.. nastěstí všechno zachraňuje jako vždy skvělá Hye-seon Shin. Nicméně ideální by bylo nečíst popis a pustit si to až minutu po začátku...
Tajemná zahrada (2010) (seriál)
Dokázal mě tento seriál přikovat k obrazovce, to zase ne že ne. A jeho nejlepší díly, tedy ty, ve kterých převažuje humor, jsou opravdu dokonalé. Bohužel jich zase tak moc není. Mohlo to být klidně kratší a samozřejmě o něco míň srdceryvné.
One Piece (2023) (seriál)
Nejprve zděšení nad tím, že se Netflix chystá zmrvit mou srdeční záležitost. Po informaci, že si to ohlídá sám autor, opatrný optimismus. Po prvním traileru pobavený úsměv a lehké zaťukání na čelo. Po posledním traileru napjaté očekávání. A světe div se, ono se to opravdu podařilo. Tato adaptace je naprostým zjevením a zároveň výjimkou potvrzující pravidlo o západních adaptacích mangy a anime. Nikdo snad ani nemohl doufat, že se to povede až takto skvěle. Nějaké ty woke mouchy na kráse by se našly, ale co už. Co se týká naštěstí velice briskně potvrzené 2. série, bude opravdu těžké na tuhle bombu navázat, už jen proto, že bizarností by mělo výrazně přibýt, a to i mezi členy posádky. No, nechme se překvapit, držím palce, ať se to povede. Tenhle seriál si to zaslouží.
Zaklínač - Zase spolu (2023) (epizoda)
Ti černoši jsou tam strašně, ale fakt strašně mimo. Ach jo. Dá se na to dívat, ale jenom s tím, že to není Zaklínač, ale celkem fajn americký fantasy seriál.
Zaklínač - Shaerrawedd (2023) (epizoda)
Je to samozřejmě jedno velké WTF, ale mě to baví.. ;) Pravda, byl bych spokojenější, kdyby Ciri nebyla pořád zmalovaná jak štětka..