Recenze (637)
Beautiful Life (2000) (seriál)
Pro mě celkem nudná záležitost. Nemá to nic z klasických předností jdoramat - ani humor, ani napětí. Tedy nic, co by mě dokázalo zaumout. Možná někoho dojímá nepříliš pohledná hlavní hrdinka na invalidním vozíku, ale já si nemyslím, že bych to dokázal dokoukat do konce..
Muž v ohni (2004)
Akční / Krimi / Thriller / Drama filmy nejsou rozhodně mým oblíbeným žánrem a tento fim má pro mě jediný klad, a tím je Dakota Fanning. Ani různé režisérské vychytávky mě příliš nebraly a rozhodně bych ubral na délce.
Strom života (2011)
Pokud někdo hledá spiritualitu, čistotu či snad dokonce umění v něčem takovémto, je to jeho věc. Pro mě je to pouze prázdná, hloupá a nudná filmová onanie. Nejlepší komentář: verbal
Four Sheets to the Wind (2007)
Příjemný indiánský indie filmík, který si na nic nehraje a myslím, že celkem realisticky ukazuje kousek života jedné seminolské rodiny v současné Americe.
Nový svět (2005)
Zkuste se podívat na 10 opravdu dobrých indiánských filmů (třeba podle tohoto seznamu: http://www.amazon.com/Good-Indian-Movies-Native-American/lm/2FTZSC0B5WQ9M) a možná vám pak dojde, jak moc špatný je tento.
Team batista no eikó (2008)
Mno, tuhle úchylnou komedii jsem příliš nepobral, vysoké hodnocení úplně nechápu. Ani Hiroshi Abe mě tentokrát moc nepřesvědčil.
Ring (1998)
Sadako je pevnou součástí japonské popkultury, často se na ni odkazuje, a tak je tento film vlastně povinností pro každého, kdo se o japonskou kulturu zajímá. Určitě zajímavý fim s výbornou atmosférou. A ani mě nemrzí, že jsem neviděl americký remake.
Rasuto furenzu (2008) (seriál)
JamieSmith: Já jsem dal jenom jeden díl a víc asi nezvládnu. A to ani kvůli mé oblíbené Juri Ueno.. ;-)
Ginga eijú densecu: Waga juku wa hoši no taikai (1988)
Vynikající. Zub času sice hlodá, ale v tomto případě to ani moc nevadí. Spojení vesmírných bitev a klasické muziky je dechberoucí. Už se těším na seriál.. ^_^
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
Jako chvilku dobrý, ale že bych se na to musel koukat 10 minut...