Recenze (61)
Zatímco spíš (2011)
Césara bych se vůbec nestyděl přidat mezi špici nejlepších filmových psychopatů.
Re - cycle (2006)
Mohlo to být teda o dost lepší(Temnější, depresivnější). Ten rádoby moralizující konec mě celkem nasral. Pár scén to ale celkem vynahrazuje (hlavně teda potratová komnata).
Jakubův žebřík (1990)
See? According to this, you're already dead. Super! Jacobova vize pekla v nemocnici už teď patří mezi jedny z mých nejoblíbenějších scén. Rozhodně doporučuju zhlédnout klip od Cage, který je lehce inspirovaný filmem http://www.youtube.com/watch?v=vrIUuP88Jpw .
Ve spárech yakuzy (2000)
Takeshi Kitano je badass jak hovado a Foreman byl taky cool. Po dvaceti minutách jsem přestal počítat mrtvoly.
Mistři hrůzy (2005) (seriál)
Imprint je geniální
Nařčení (2012)
Asi jediný film, u kterého mi fakt záleželo na tom, že je podle skutečnosti. Jinak bych to totiž asi po pár minutách poslal do hajzlu.
The ABCs of Death (2012)
Ultimátní fail. Radši se na to úplně vyserte, nebo si zapněte jenom Dogfight a XXL. Ty jsou boží.
Co bude dnes k večeři? (2010) (pořad)
Radek Kašpárek je opravdový mistr jak v moderování, tak v gastronomii. Výrazy jako vytunit,bouchnout,tomata, nebo oliváč prezentované v nefalšovaném Ostravském akcentu se mi navždy zaryly do srdce.
San geng 2 (2004)
Hvězda navíc za úplně boží Bai Ling aka tetu Mei v "Dumplings"(která ty embrya musí fakt žrát!) a za exkluzivní "Cut".