Recenze (1 636)
Fargo - Blanket (2024) (epizoda)
Začínáme se blížit do velkého finále a tohle byla velkolepá příprava na něj. 90%
Fargo - The Useless Hand (2024) (epizoda)
Není čas, a hlavně ani chuť, na nějaké vyjedndávání - jde se do velkého finále, které promění ranč v pevnost. Gator už to neuvidí, Roy asi poprvé pochybuje, Munch si jede svoje. A Dot má nového, nečekaného spojence. 90%
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizoda)
Taková kriminálka po česku - bohužel trochu nevýrazná a mdlá. Uvidíme co dál. 50%
Stíny v mlze - Poslední naděje (2024) (epizoda)
Zručně natočeno, dobře zahráno, ale ta stavba příběhů a zápletek pouze průměrná. 50%
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizoda)
Tentokrát zajímavý případ, i když pár logických děr se v něm našlo. Vedlejší Filipův příběh může jako spojka jednotlivých dílů fungovat. 60%
To se vysvětlí, soudruzi! - Balada pro Kozlopíra (2024) (epizoda)
Je to opravdu ujeté, ale v tomto díle aspoň místy vtipné. 50%
To se vysvětlí, soudruzi! - Copak je to za veksláka (2024) (epizoda)
Potácení se odnikud nikam, pofiderní vysvětlení "záhad", vtipných okamžiků velmi pomálu. 40%
To se vysvětlí, soudruzi! - Hoří, má babičko (2024) (epizoda)
Zatím asi nejlepší díl, ale v té dosavadní konkurenci je to jednooký mezi slepými. Nicméně v tomto díle najdeme aspoň pár vtipných momentů. 50%
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizoda)
O fous lepší než první díl. Alespoň několik fajn momentů, a dokonce i lehce úsměvných (vtipných by bylo silné slovo). 50%
To se vysvětlí, soudruzi! - Lada Lazarová (2024) (epizoda)
Takže soudruzi, hlavně se nevysvětlilo, proč to bylo tak slabé, když na tomhle nápadu se dala postavit dobrá komedie. 40%