Recenze (35)
Agenti dementi (2003)
Je to sice ujetá prasárna, ale překvapivě dá se na to koukat a sem tam vyvolá pocit odpovídající smíchu či úsměvu.
Alternate (2019) (studentský film)
Tohle že zmákli Slováci?! WOW!
Batman a Robin (1997)
Na tohle opravdu nemám co říct... Doufám, že tvůrci chodili i s herci alespoň rok kanálama.
Batman navždy (1995)
Po změně režisérkého křesla, které bohužel v případně starého dobrého Batmana můj oblíbený pan Burton opustil, se naštěstí nejedná o takovou tragédii, jak jsem očekával. Zdařil se soundtrack, příběh a hlavně obsazení. Byť jako celek rozhodně slabší než minulé díly, tak upřímně Batman Forever mile překvapil.
Ctihodný občan (2009)
Ctihodný občan má kurevský koule.
Drž hubu! (2003)
Funguje to od začátku do konce. Naprosto perfektní herecké spojení pánů Jeana Rena a Gérarda Depardieu s humorem, který zkrátka musí rozesmát i naprostého suchara. Oči jako kůň!
Edgar Allan Poe: Zradné srdce (2019) (studentský film)
Bolelo mě z toho oko.
Inhaereo (2019) (studentský film)
Po Inhaereo jsem potřeboval inhalátor.
Jedničky a nuly (2019) (studentský film)
Takhle to maj amatéři dělat! Když občas nějakej záběr poserete, nevadí vám se ztrapňovat, ale pořád dokážete bejt vtipný a zábavný, tak proč ne? Jelikož tématika snímku je mi blízká, o to víc jsem se pobavil. Souhlasím s komentářem příjemného překvapení a gratuluju k vítězství na FFČV 2019.
John Wick (2014)
První díl tohoto dnešního fenomému řadím mezi špičku celosvětové kinematografie posledního desetiletí. Víc netřeba dodávat.