Oblíbené seriály (10)
Star Trek (1966)
Star Trek: Nová generace (1987)
Star Trek: Hluboký vesmír devět (1993)
Od tretej série totálne nadupané military sci-fi, Star Trek aký sme vždy chceli vidieť.
Babylon 5 (1993)
Najlepší a jednoznačne myšlienkovo najbohatší scifi seriál aký bol kedy natočený.
Battlestar Galactica (2004)
Všetko čo sa stalo, stane sa znovu.
Krajní meze (1995)
Špičkový scifi seriál, v ktorom sa happy endu len tak nedočkáte :)
Hvězdná brána (1997)
Nenáročný scifi seriál, ktorému postava O'Neila udelila maximálne zábavný, u niekoho možno až kultový status.
Mistři hrůzy (2005)
Niektoré časti super, niektoré trochu poslabšie, plný počet za: Incident On and Off a Mountain Road, Cigarette Burns, Fair Haired Child, Pick Me Up, Imprint, Pro-Life, Pelts, The Screwfly Solution, The Black Cat, The Washingtonians.
Černé zrcadlo (2011)
To najlepšíe z Krajných medzí s pomerne slušným rozpočtom a moderným spracovaním.