Poslední recenze (552)
Konstelace (2024) (seriál)
Kvantová superpozícia vedomia Noomi Rapace naozaj nefunguje. Prvé dve časti tak trochu pripomínajúce Gravitáciu sú celkom fajn, akonáhle sa však začne rozvíjať vyššie spomínaná teória a zmätane sa začne pobehovať v paralelnej realite v štýle Silent Hill ide to všetko rapídne dole vodou a celé to končí ako chaotický fantasy hororový guláš.
White Plastic Sky (2023)
Príbeh o psychológovi, ktorý celý život zachraňuje ľudí, ale nevie zachrániť svoju vlastnú manželku na pozadí sveta, kde ľudstvo prežíva vďaka vyrábaniu ľudských stromov, ktoré následne konzumuje. Znie to bizarne ale je to nesmierne pohlcujúce, hlavne vďaka úžasnej melancholickej atmosfére a koncu, ktorý vás donúti o filme ešte dlho premýšľať. Nie som veľký fanúšik rotoskopie a niektoré animácie odhaľovali nízky rozpočet, napriek tomu to pokladám v našich končinách za unikátny projekt a jedno z najlepších scifi roku.
Silo (2023) (seriál)
Prvá časť super, posledná časť super a medzi tým pomerne veľa vaty. Skvele sa tu však pracuje s tajomnom a budovaním napätia čomu napomáha aj temná vizuálna stránka a tak vás seriál udrží spoľahlivo v napätí od začiatku až do konca.