Recenze (557)
Slimák (2006)
Srandovný splatter horrorík, ktorý určite poteší.
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Space opera od Monthy Pythonov, čo viac si môže človek priať :)
Noční hlídka (2004)
Na rozdiel od Dennej hliadky som toto aj dopozeral a ku podivu to dávalo trochu zmysel.
Cela (2000)
Odporúča 9 z 10-tich psychopatov :)
Blade 2 (2002)
Non stop akcia vo vizuálne mimoriadne príťažlivom čiernom kabáte :)
Final Fantasy VII: Advent Children (2005)
Na druhý krát sa mi to podarilo dopozerať, ale treba povedať, že Maďarský guláš chutí lepšie :)
Final Fantasy: Esence života (2001)
Z animovaného filmu zo skoro reálnymi postavami sa dalo vytĺcť viac, ale aj tak je to stále veľmi pozerateľné.
G.O.R.A. - vesmírné manévry (2004)
Taký nepodarený turecký Galaxy Quest, pre priaznivcov tureckej kinematografie dve hviezdičky na vyše :)
Babylon 5: Na počátku (1998) (TV film)
Veľmi zaujímavý prequel, popisujúci udalosti z vojny proti Mimbari.
Babylon 5: Hlasy v temnotě (2007)
Babylon 5 je späť!!!