Recenze (747)
Merlin (1998) (TV film)
Triky a výprava sice slabší, ale na TV film plně dostačující. A Trevorova hudba moc příjemná.
Brutal Relax (2010)
Přestřelená stopáž (zvlášť to nekonečné mlácení pěstma) a to i na krátkometrážák. A Braindead je jenom jeden.
Duchařský příběh (1981)
Hodně zvláštní film. Člověk na něj musí být správně naladěn, protože tempo vyprávění je (zvlášť v prostřed) velmi pomalé. Dá se říct, že současný týnejdžr by u toho uhynul nudou, pokud by to tedy vůbec dokoukal. Každopádně jsem rád, že studnici 80tkových hororů ještě nemám probádanou, jak jsem si vždycky naivně myslel a že jsem přišel k této lahůdce až po celých třiceti letech, přičemž jsem si potvrdil, proč většina hororů z mého top 10 pochází z 80tých let. Duchařina, která si klasickým poctivým zpracováním a maskama vytře s lecjakým současným hororem řitku.
Creepshow (1982)
Rozhodně lepší než Creepshow II, ale do pěti hvězd mi něco chybělo. Možná kdyby druhou povídku s Kingem, nebo pátou s brouky vyměnili za Raft. :))) _____________________ EDIT: Tak to co chybělo už se našlo. Byla to neovladatelná chuť, pustit si to zase znova a navíc jsem objevil pár drobných plusových detailů. 90%
Creepshow: Plíživý děs (1987)
Bavilo mě to, jako většina 80tkových hororů. Škoda, že jsou tu pouze 3 příběhy.
Solomon Kane (2009)
Od dob Barbara Conana konečně další temné, špinavé fantasy, které se s ničím nesere. Dokonalého na tom filmu není prakticky nic, zato však dokonale zacpal díru, která tu při všech těch přiteplených infantilních fantasy typu Narnie a Zlatý kompas byla. V tomhle duchu bych si nějak představoval film Diablo. 90%
Ledová smrt III (2010)
Děda v lese chce dorazit týnejdžra. Týnejdžerka přiběhne na pomoc a dědu bodne dlouhým šroubovákem do břicha. Děda nehne ani brvou a začne týnejdžerku topit ve vodě. Týnejdžr jí přispěchá na pomoc a dědu praští dvakrát do hlavy velkým kamenem. Děda spadne do vody obličejem dolů a týnejdžr s týnejdžerkou odchází. Když se po jejich odchodu objevil podezřelý záběr na dědu ve vodě, modlil jsem se: "bože, kristepane , ježíši, hlavně ať nevstává, protože jestli teď vstane, jdu okamžitě na csfd a dám tomu nekompromisně odpad!" No co se vám nestalo, děda samozřejmě vstal, já šel okamžitě na csfd a dal tomu nekompromisně odpad! _________________Film jsem dokoukal s překlikáváním, načež jsem se po skončení opět vrátil na csfd a zvedl hodnocení na jednu hvězdičku a to z důvodu, že mezi proklikáváním mi jistě unikl důležitý moment, kde se hrdinové zřejmě dozvědí, že onen děda vlastně není děda, ale model DĚD-800, tedy živá tkáň na železném skeletu, který pod vodou hodil restart a přepl na záložní zdroj.
Primal (2010)
Nemastný neslaný horor, který se sice v závěru omastí a osolí, bohužel ale k mínusu. Finále je totiž debilní jak obsahově, tak i formou digitálních triků.
Vlkodlak (2010)
Nic extra a nic, co bychom už v jiných filmech o vlkodlacích neviděli. Proč teda ty čtyři hvězdy? Mlha na blatech v osmnáctém století a vrzání zámeckých dveří pro mě vždycky budou mít větší koule a atmošku, než ustrašené volání mobilem, či (nena)startování auta . No a taky pro to, že v záplavě těch sraček, co se dneska v žánru horor točí, je to příjemné (krvavé) pohlazení. Takže 75%
Neusínej! (2006)
WTF?