Recenze (57)
Duna (2021)
Ujde. Videl v kine trikrat.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Takyto serial zo spanielska? Yes please!
Za čárou (2021)
Tazko predvidatelny nezazivny film. Ani rozumu, ci logiky to moc nepobralo. Hlavne duo s nutenou chemiou. Vobec to nefunguje. A vedlajsie postavy tiez nemaju priestor na okuzlenie. Tie dve hviezdy su najma za efekty a kameru.
Lupin (2021) (seriál)
Damn, uz dlho ma nic nepohltilo tak velmi. Hned na uvod seros oslovi silnoi kinematografiou. Blokovo a kompozicne to je na urovni obrovskych filmov, ale tocenych skor starsim stylom. Skvelo to zapada do tematiky Lupina. Dejovo je to take, ze sa tomu musi verit, inak to nema ani zmysel pozerat. Tak ci tak, hlavny protagonista a detektivny pribeh, ktory sa nonstop rozuzluji su absolutne navykove ako som uz uviedol na zaciatku.
Diova krev (2020) (seriál)
Prekvapivo dobre. Animacia slabsia, ale palety su krasne. Super ost. Pribeh silno predvidatelny. Cenim vsak originalitu pribehu a nekazenie mytov a povesti.
Banda - Série 2 (2020) (série)
Takto sa robi show. Takto sa pisu postavy, a takto, sa robi woman power, aby bola cool a davala hlavne zmysel.
Prokletá - Nimue (2020) (epizoda)
To je nezmysel, ze neviem ani kde zacat. Neberie to v potaz historiu ako taku. Nulovy research u takychto pocinov je dolezity. Vypravanie je tiez nezazivne a hned na zaciatku sa hlavna postava predstavuje ako drama queen. Rozumiem, ze musi prejst nejakym progresom a ziskat špetku sebaucty a sebavedomia, podla vsetkeho to ani nie je mierene na moju generaciu... Ale pre boha, to nemoze bavit ani tinedzerov. Zvladol som to do konca prvého dielu, u ktoreho som cakal nejaky namotavak na dalsi diel. Avsak, prisiel uplny opak. Prisla úplne katastrofalne choreograficky natocena scena sebaobrany so smeckou s vlkmi. To bolo tak smiesne, ze som si nebol isty, ci im v strizne nevypadlo hmed niekolko prestrihov. Pretoze natocit take nieco nepremysleme iba celkom nie je vobrc putave.
Dorohedoro (2020) (seriál)
Je to ine, je to cerstve, je to super. Ma to svoje neduhy. Vsetci su tam na hubach, ale funguje to skvelo. Pozrete naraz. 9/10
Hellboy: Královna krve (2019)
Cista katastrofa. Film je jeden velky zlepenec niekolko zanrov rozdelenych do roznych pasazi pocas filmu. Nefunguje ani jedna z nich. Najoblubenejsia postava je potom nejake druhorade prasiatko s vedlajsou linkou s min screen timom. Ale aj ten ma presvedcil o comkolvek viac ako ostatni. Nezvladnute ako po pribehovej tak ani po kameramanskej stránke.
Laputa: Nebeský zámek (1986)
Je to stare, je to citit. Posobi to ako nejaky roztahany vecernicek. Ale je to prijemne, treba vypnut, dat u toho dobru vecer a ist spat po filme. Prijemny zazitok.