Recenze (233)
Doktor Hollywood (1991)
Oddychovka plná nijak trapného humoru se skvělým Michaelem.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Nechám se strhnout do stáda a s čistým svědomín klidně dám jen 2 hvězdy pro mě jedna z největších trpaností co jsem viděla
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Něco co pro mě fungovalo jen pár dílů a z čeho jsem cítíla jen nepovedenou a hodně lacinou napodobeninu Přátel. Vypujčené charakterové rysy hlavních postav. jeden příklad za všechny je lamač srdci docela dost otravný Barney, který ať jakkoliv může chtít nepřekoná Joeyho "Jak to jde!" 35%
Titanic (1997)
Trochu se mi přící, když se ve filmech překrucují děje, nebo se vše, místo takovéto nezapomenutelné katsrofy točí jen kolem ústřední dvojice a vše je zaměřeno jen a jen na jejich lásku. Mám ráda romantiku, ale čeho je moc toho je moc a když to má být ve spojení s takto silným příběhem jako zajisté je zkáza Titanicu, tak toho je opravdu až příliš.
Dobrý ročník (2006)
Tak Vám nevím opravdu si těch 78% tento film zaslouží? Hodnotí se tu příběh, režie a herecké výkony? Nebo jen to, že tam prostě hraje Crowe, Cotillard (to je moje oblíbenkyně) a natočil to Ridley Scott. Já myslím, že to druhé. Ukažte mi někdo odchyklu od německých či jiných z filmovaných trapností od Daniel Steel nebo Rosamunde Pilcher? Protože já jí až zase tolik nevidím, a je to škoda 50%
Želvy Ninja (2007)
Vzpomínka na dětství, kdy sice byli kreslení, ale i teď jsou pořád stejní.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Vtipné, příběhově slušné, ale něco tomu chybí a to né málo, jo jednička je jednička tady se opravdu navázat nepodařilo. 55%
Doba ledová (2002)
Koho by nenadchnul tak trochu mrzout Many, ukecaný lenochod Sid, "krvelačný" tygr Deigo a hlavně boží veverka Scart. Doba ledová je klasika a zároveň trouzfám si říct i legenda mezi animáky, hlavně je u toho neskutečná legrace a ve spojení s trochu poučným příběhem je vyhráno. 90%
Kočičí princ (1978)
Neříkám, že nezajímavá ale tak nějak ani né zajímavá, neříkám ani že špatná pohádka ale ani trochu dobrá, tak nějak mě nezaujala a to jsem se opravdu snažila ji vnímat..
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Jak může být něco takhle blbý. Je zvláštní, že tenhle seriál je tak trochu stupidita sama o sobě, ale pokud vidíte začátek nesmí vím utéci konec...