Recenze (2 567)
Želvy Ninja 2 (2016)
Lehce slabší než jednička, humor nechybí, ale ten páprda mutant vetřelec v robotovi byl děsněj. Škoda špatného konce....70%
W. (2008)
Výborně natočený a Brolinem výborně zahraný George W.Bush, ale já su demokrat!....70%
Purimový zázrak (2000) (TV film)
jj v Polsku se na Židy nadává stále...50%
Ikarie XB 1 (1963)
Jediné české sci-fi? Asi jo-- a velká škoda......dnes- 4.11.2017 viděno v remastrované digitalizované verzi, a jako na svoji dobu opravdu bomba, světelné magnetické boty, fázery jak ze Star Treku, roboti, počítače, chytré hodinky, elektrické cigarety? i takové maličkosti jako že vědí jaké bude pohlaví dítěte, no a Pasažéři zjevně opisovali ještě v roce 2016...škoda, že na to nikdy nebylo v Československu navázáno, žádná hororová sci-fi už nevznikla- tak aspoň ten Holivúd se měl kde inspirovat...80% (v roce 1963-100%)
Warcraft: První střet (2016)
Takže - Warcraft jsem nikdy nehrál, (no vlastně jsem kromě min nehrál nic už 15let, takže je to fuk) a zatím všechny pokusy o zfilmování hry končily řádným fiaskem (alespoň ty, které jsem viděl), tak toto je naopak poměrně zdařilá fantasy - i když jako nehráč, jsem se zejména v názvech celkem ztrácel. Ovšem Pán Prstenů a Hobit je někde úplně jinde... viděno v kině ve 3D...60% (co se týče pokračování očekávané americké výdělky tomu moc asi nepomůžou-odhad)
Náhodné setkání (1999)
Nechápu nízké hodnocení, mně se to (až na přílišnou stopáž) líbilo. Je to trochu romantika naruby- neplatí tu o mrtvých jen dobře, to je určitě plus, a celkově má film zvláštní melancholickou náladu....70%
Ze všech sil (2013)
Snad nejvíc předvídatelný film, jaký jsem kdy viděl. Nevím , jestli je podle skutečných událostí, ale snad jen kdyby to nedojeli, bylo by to trochu překvapení- ale i tak je to hezky a dojemně nnatočené...80%
Zachraňte pana Bankse (2013)
Nějak mi to nesedlo, je to nudné, dlouhé- jako komedie nevtipné, jako drama o ničem - ani Tom Hanks to nezachrání (možná je to tím, že jsem Mary Poppins neviděl, nevím)....30%
Koktejl (1988)
Docela o ničem film, slabší role Toma Cruise....40%
Ať to stojí, co to stojí (2000)
Sice mám nulové zkušenosti s raňděním, je to průhledné a předvídatelné,ale docela se mi to líbilo...60%