Recenze (129)
Wind River (2017)
Zajímavé komentáře: Niethustra
Nekromantik (1987)
Úžasný soundtrack, kterému ve spojitosti s filmem chybí snad jen tohle.
Critters 2 (1988)
Skoro jak od Malicka a Lubezkiho.
Sex ve městě (2008)
Existuje už pravdivý příběh o nějakém tvůrci, který se po letech vrátí k analýze svých děl, uvědomí si, co hrůzného díky nim napáchal, neunese tu nesmírnou tíhu hořkosti a následně spáchá bolestivou sebevraždu?
Příliš osobní známost (2020)
Hřebíčková už je pomalu jak Polívka. Taky bere všechno. ;-]
Holka od koní (2020)
Ani po dvou měsících od zhlédnutí jsem ten film z hlavy nedostal. Což je vzácné. Pure art, který nepředčí snad ani Tom of Finland nebo John Waters.
DVTV (2014) (pořad)
Bliju. Zejména z té ženské, kterou to všechno zneklidňuje jako novinářku a jako občanku této země. Nezlobte se.
Nezapomeň na mě (2010)
Viktorko, ale no tak.
Vlastníci (2019)
Nic moc. Zbytečně hodně protahování. Nicméně nedá mi to, abych nevyzdvihl scénu v čase 1:13–1:16, kdy se Voříšková poněkud rozčílí – dobrý. Hlavně teda ta Kotkova reakce dost pobavila.
Až na krev (2007)
Triumf.