Recenze (163)
Zcela nový život (2009)
Režisérka vypráví podobný příběh, jaký potkal v dětství jí... Jinhee je opuštěná otcem v sirotčinci, ale pořád věří, že se pro ní jednou vrátí, pomalu poznává ostatní děti a zažívá se. Chtěl bych více do hloubky poznat postavy, vidět život v tom sirotčinci, pocitově mi to přišlo trochu uzavřené.. možná se v tom odráží vzpomínky režisérky, které asi byly plné otázek, ale celkově je to vyvedená záležitost s bezchybným výkonem malé Kim Sae Ron. Pěkně se vyvedl ten barevný tón, který vytvářel určitou smutnou atmosféru.
Slečna Kicki (2009)
Synek se s matkou prakticky neviděl, takže neodmítá, když ho pozve na dovolenou do Taipeie, jenže ještě neví, že ona tam jede spíše za svým internetovým rádoby přítelem. Synek se mezitím potkává s místním a vytváří se lehká zápletka, bez které by se ten film i obešel. Divně, ale poměrně zajímavě, se po celou dobu omílá vztah matky a syna a připadal mi opravdu severský. Tak nějak prahnu spíše po nějakém "road tripu" evropanů (jak tomu už příběh a setkání s Didim napovídalo), ale i tohle drama je pěkná perlička. Propojení Evropy a Asie na mě většinou působí tak nějak depresivně a zde je ten pocit obdobný.
Divoká Čína (2008) (seriál)
Breathtaking...
Jeon Woo Chi (2009)
Zábavně podaná korejská verze wuxia v současnosti (spokojil bych se i s perfektní Koreou 16.století, ale originalitě se meze v Ásii nekladou) s mnoha tamními hvězdami a s příběhem, který se může jevit přeplácaně, ale nakonec vůbec neurazí. Kouzelníci si mě chytli za srdce a není to vůbec pohádka, jak by se mohlo na první pohled zdát. Velmi mile mě překvapila rozkvetlá větev zapíchlá v boku, detail, který tak nějak zajímavě působil...
Hlasujte pro mne! (2007)
Další z úspěšných BBC4 asijských dokumentů. Ten malej obtloustlej vypočítavej rozmazlenec byl fakt krutej, něco mi říká, že z něj bude politik, při debatách připravená čočka do ostatních, trochu psychologický rozklad... maminka z něj udělala dobrý monstrum. Ten hubenej se alespoň snažil být samostatnej, ale úplatky od otce ho nakonec taky dostaly, a holka byla trošku nesmělá, ale vlastně nejpoctivější. Docela jsem žasnul nad oddanými asistenty a jak se dokázali ohánět výrazy, kterým ani nerozuměli. Nakonec to vše dopadlo jak u nás a "demokracie" vítězí: )
Abbaga yeojadeul jongahae (2009)
Nečekejte nic bláznivého, spíše se dočkáte filmu i s prvky romantiky a hodně odlehčeného dramatu, a příjemné sestavy herců. Je to pohodová komedie o klukovi, který hledá svého pravého "tátu" a bude se muset spokojit s Lee Na-yeong s knírkem...
San geng 2 (2004)
1. povídka Box (Miike) byla naprosto dokonalá, horrorovým žánrům se většinou vyhýbám, ale tohle bylo něco neuvěřitelného, skvěle zpracované a zahrané. Moje reakce byly povětšinou typu "wtf" a atmosféra mě opravdu dostala - 5/5 ....... S Chanem jsem neměl doposud tu čest, a proto mě jeho Knedlíčky hodně mile překvapily, sice neměly takové tempo, ale zaujmutí, nápad a provedení byly stále precizní. Hodně černě zábavná morbidnost.. (jazýček a pohled s křupáním na konci: ) - 5/5 ....... Poslední Parkova Cut si mě chytla kupodivu nejméně, ale stále mi přišla hodně silná - 4/5 ...... Málokdy se povede poskládat povídkové filmy do slibného celku, ale zde to, možná díky režisérům, nebyl problém. Fakt, že se filmem míjela jedna krásnější herečka než druhá taky potěšil..
Nobuta. O produce (2005) (seriál)
Drželo si to podobnou úroveň po všech deset dílů a musím říct, že mě seriál dost překvapil. Bavil jsem se skvěle a vytýkat bych mohl opravdu jen minimálně. Nobuta power! Chunyuu!
Sinderella eonni (2010) (seriál)
První díl byl fakt zbrklý a vtipné byly snad jen chvíle, které měly být vážné. Moon Geun-Young to docela zachraňuje, ale stále mi to přišlo jako podprůměr... 1.díl tak 2* a dál už radši nepokračuju.
Kingkongeul deulda (2009)
"King Konga" potká na olympijských hrách zranění, získává "pouze" bronz a končí tím jak jeho sportovní život, tak i osobní, jelikož pro něj bylo vzpírání vše. Časem se ale naskytne možnost učit dívčí tým na škole, kde musí začínat úplně od mrtě. Poměrně vtipná záležitost, která ale moc nevybočuje z řady a za srdce si mě taky tolik nechytla.