Recenze (540)
Hačikó - příběh psa (2009)
Nikdy jsem neměl psa a ani jsem o tom nesnil jako dítě. Kdyby se někdy něco změnilo tak o výběru je rozhodnuto. Tak jak si mě získal Hachiko tak si mě získal i film. Náááádhera!
Bílé maso (2008)
Jeden z NEJ thrillerů co jsem viděl. Nemá cenu více psát, protože to se musí vidět!
Taijó no uta (2006)
Úžasný i, když smutný příběh s nádhernými písničkami a moooc krásnou Yui!!!
3-iron (2004)
První film Ki-duka Kim a jsem nadšen.
Invictus: Neporažený (2009)
Jsem velkým fanouškem Clinta Eastwooda a ani tentokrát mě nezklamal. Už teď se těším na další jeho film.
Když Harry potkal Sally (1989)
Viděl jsem až dnes, ale tenhle filmeček neztratil ani po letech své kouzlo.
Kawasakiho růže (2009)
Asi nejlepší film Jana Hřebejka a taky jeden z NEJ filmů po revoluci. Začínalo to pomalu, ale pak mě to chytlo a nepustilo. Je to den co jsem to viděl a pořád na ten film myslím. Opravdu skvěle natočené a vynikající výkony všech herců. Od té chvíle kdy se tam objevila ta složka naprosto strhující.
Procitnutí v Garden State (2004)
Souhlasím s tím co napsal golfista. Nejdříve jsem si říkal co to bude, ale jak se tam objevila Natalie Portman tak mě ten film chytl a nepustil. Za 4,5*, nebo 90%.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Sergio Leone po druhé a opět to bylo něco. Nejsem moc velký fanoušek westernů, ale tohle byla výtečná podívaná. Morriconeho melodie mi ještě nějaký čas budou znít.
Tenkrát v Americe (1984)
Stydím se, ale tenhle film jsem dlouho odkládal kvůli dlouhé stopáži. A je až neskutečný jak mi ty 4 hoďky utekly. Vůbec bych se nezlobil kdyby byl ještě delší. Sergio Leone nám předvedl podívanou na, jakou jen tak nezapomenu! O skvělých výkonech herců a hlavně Roberta De Nira, nebo nádherné hudbě Morriconeho bylo napsáno hodně a tak se nebudu už dál rozepisovat. Jen mám mrzení, že jsem to nemohl vidět na plátně.