Recenze (64)
Chůva (1990)
Dávám tomu takové lepší tři hvězdičky. Není to klasické osmdesátkové béčko, jak by se mohlo zdát, a nějaká ta filmová nadstavba tam - díky Friedkinovi - je, navíc poslední čtvrthodina je výborná, ale ten námět nepřekousnu, ať je zpracování sebelepší.
Smrtelná čára (1972)
Donald Pleasence!
Kanibalové: Začátek (2003)
Oproti Kanibalům z osmdesátého roku je to vážně hrůza. Celé je to hrozně amatérské a chvílemi jsem díky kameře, hudbě a hereckým výkonům měl dokonce pocit, že koukám na porno.
Oficiální popření (1993) (TV film)
Když pominu ty hrozné efekty, tak můžu s klidem prohlásit, že jde o jeden z nejlepších sci-fi filmů o mimozemšťanech, které jsem kdy viděl.
Malý Herkules (2009)
Schwarzeneggerův Herkules v New Yorku je oproti téhle hrůze veledílo.
Dům u hřbitova (1981)
Výborný hororový zážitek. Celá Death trilogie je vážně povedená a tohle je nejlepší díl. Objektivně jde navíc zřejmě i o nejlepší Fulciho výtvor vůbec.
Hvězdný kriminál: Útěk (1986)
Krásný a kvalitní filmový zážitek.
Demarkační čára (1966)
V kině Ponrepo promítáno se starým komunistickým mono-dabingem.
Sherlock Holmes: Záhada potopené lodi (2010)
Děs a hrůza. Filmům od společnosti Asylum se budu vyhýbat velkým obloukem.
Zelená stěna (1970)
Plné hodnocení jsem nedal jen kvůli zbytečně natahovanému konci. Ten to trochu pokazil. Jinak doporučuji i další režisérův film V pralese nejsou hvězdy, který se stejně jako Zelená stěna odehrává v pralese.