Recenze (109)
Dracula (2009) (divadelní záznam)
Obnova muzikálu se neměla dít, Hůlka UŽ na to nemá, s hrůzostrašným hrabětem nemá už téměř nic společného, a ukričená Absolonová mi trhala nervy.
Dracula (1996) (divadelní záznam)
Parádní písničky,klasický příběh,silné a smysluplné texty, neskutečná Bílá a samozřejmě Hůlka v nejlepších letech.
Daniel Landa: Československo Tour 2008 (2011) (koncert)
Hlasově to moc nezvládá....ale Landa:)
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
"Super" seriál, který mě postupně přestával ovlivňovat, až jsem na něj téměř zapomněl. Jinak je to samozřejmě totální shit.
Pokémon (1997) (seriál)
1* za tich pár AJ slovíček co mi to naučilo.
Vincent (1982)
Burtona nesnáším, takže tímhle 6 minutovým dílkem jsem si zase filmy od Burtona vyčerpal na rok dopředu :-)
Tráva (2005) (seriál)
5* za první 2 série cca. pak to hrůzostrašně klesá a reálné hodnocení by bylo kolem 3*.
Atentát (1964)
Tohle byli hrdinové.
Once (2007)
Za Fallin Slowly, jinak 3.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První 2 řady na 6*. Po odchodu Nathana to klesá cca na 4 možná jesště míň, ale právě kvůli těm prvním dvěma řadám nakonec dávám 5* .