Recenze (524)
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Když vypnete, tak je to v pohodě, opravdu hlavně nesmíte čekat inteligentní odpočinkový film - je to NEinteligentní odpočinkový film!
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Byl jednou jeden malej kluk a když vyrostl, byl pořád malej. Mít fantazii jako Guillermo, nemusel bych holky na baru balit na hlášky o modelkách a andělech. I když některé postavy působí trochu šroubovaně, že je tam pan G prostě chtěl a basta, tak šance mít podobný zážitek z jiného komiksového filmu je mizivá!
Hlava-22 (1970)
Mám trochu obavy, jak vyzní některé části děje člověku, který nečetl geniální Hellerovu knihu, ale já jsem byl velmi spokojen. Kdo čeká běžný válečný film bude hodně zklamán, zde se dočká jen extrémních figurek ve válečném soukolí v čele s šíleným Yosarianem.
Hledá se Nemo (2003)
Rozhodně nejzábavnější a nepropracovanější počítačový roadmovie v historii. V Době ledové i ve Shrekovi míváte pocit, že si to tvůrci v různých scénách ulehčili použitím jednoduššího prostředí apod. Nemo hýří detaily a i při třetím shlédnutí nacházíte kouzelné hlouposti, které vás očarovávají.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Výrazné vizuální orgie propojené nepříliš zábavnými rozhovory. Poměrně příjemně byly zakomponované písně, které jsou se třetím rozměrem možná jedinou novinkou, kterou jsem zaznamenal. Jinak pryč je atmosféra obtížné cesty nicotného hrdiny... už jde jen o pohyb z bodu do bodu, bez výrazných emocí a Martin Freeman s tím nedokáže udělat nic víc, než že je při tom okouzlující. Scéna s Glumem je podle mě ta nejzábavnější z celého filmu. Zchudlé filmové studio ždíme nepříliš tlustou knihu poměrně cynickým způsobem a na filmu je to znát. PS: Sarumana už mohl Jackson opravdu vynechat, Christopher Lee už je skutečně starý pán a svou roli odseděl... hrozně to bilo do očí...
Holky z kalendáře (2003)
Tohle bylo v kině?
Hornblower II - Odplata (2001) (TV film)
Opravdu jsou čtyři hvězdičky méně než pět pro první sérii, ale stále je Hornblower veilce působivým "vícedílným televizním filmem".
Hospoda Na mýtince (1997) (divadelní záznam)
Odstrčila stráže, nabrala vody do dlaní a mě, neznámému cizinci, řekla PIJ!
Hráči (1998)
Matt Damon ani Ed Norton rozhodně nezklamali, je to napínavé, proniknete hlouběji do pokeru.
Hrátky s čertem (1956)
Celá pohádka na mě působí trošku zvláštním, ne příliš příjemným dojmem. Jako nejlepší část beru karban a poustevníkovo mámení, jinak tuto klasiku vůbec nemusím.