Recenze (524)
Dracula (1992)
Výtvarně úžasný snímek - Bram Stoker by měl radost! Gary Oldman opět zazářil!
Dr. T a jeho ženy (2000)
Příliš nudy na jeden film!
Dotek Medúzy (1978)
Klasické anglické drama s hororovými prvky
Doba ledová (2002)
hezoučkej film u kterýho jsem se opravdu nasmál!
Do nitra Planety opic (1970)
vážně už to bylo o ničem
Do naha! (1997)
příjemná komedie o chlapech, co udělali něco VELICE obětavého
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Mizerní herci (až na hlavní představitele) ve skvělé komedii. Směju se i po třicátý!
Desperado (1995)
naturalistické drama o pomstě bez kompromisů.... je to tarantino, rodriguez........ já víc nepotřebuju!
Den nezávislosti (1996)
Přitroublý velkofilm o útoku těch zlých ufonů na hodnou a hrdinnou ameriku ....... v čele s prezidentem, který neváhá usednout do stíhačky a dá těm zeleným tykadlům na prdel!
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Jedna z mých nejoblíbenějších pohádek!