Poslední recenze (74)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
3/10. „Pane Snydere doporučuju vám jít do hor a tam pěstovat obilí a hlavně prosím už přestaňte točit filmy, protože je to čím dál horší.” Jako kurva koho zajímá hodinu sledovat, jak debilní vidláci sklízí posraný obilí, koho!!! Ano, ty chyby se z předchozího dílu opakují (nezajímavé postavy, vleklé tempo, mizerné dialogy, příliš mnoho zpomalovaček, atd.). Jenže jednička aspoň měla cestování po vesmíru, grifina, obří pavoučici a Charlieho Hunnama, který by teda byl dobrý i ve filmu Uwe Ball. Ale tady se první hodinu nic neděje, jsme na nejnudnější planetě ve vesmíru a sklízí se posraný obilí!!!!! Je pravda, že jakmile se Zack dostane ve druhé půlce do akce, tak je to o trochu lepší, ale fakticky jenom o trochu. Sem tam se ukáže dostačující akce, pěkný záběr nebo solidní hudba. Ale jinak je to zmar a zoufalství. Doufám, že trojka nikdy nevznikne a Snydera pár let neuvidíme.
Fallout (2024) (seriál)
8/10. Velké překvapení. Hru Fallout znám, ale nikdy jsem ji nehrál a po těch trailerech, které byly takové nemastné neslané, jsem skutečně velmi překvapen. Dost za to může ten úvod, jenž dělal můj oblíbenec Jonathan Nolan a jenž je naprosto perfektní. Až mi skoro evokoval úvod Westworldu. A takhle to pokračuje až do čtvrté epizody, která je podle mě highlightem celé série. Jenže pak tomu spadne řetěz, zpomalí se tempo a postavy začnou přešlapovat na místě. Finále se to sice snaží vrátit na starou kolej, jenomže už bylo trošku pozdě. Řemeslně je to bravurně odvedeno, vizuální efekty jsou na top úrovni (na seriál!!!), kamera dokáže vykouzlit nejeden kulervoucí záběr a hudba od Djawadiho je opět vynikající, obzvlášť Ghoulův motiv je něco co si budu poslouchat ještě hodně dlouho. Co se týče herců, tak Ella Purnell se svým velkým roztomilým kukučem byla cute, dvojče Jonathana Majors bylo fajn a Walton Goggins jako Ghoul si to krade pro sebe, dokonce bych řekl, že je to nejlepší Gogginsova role. Za mě velká spokojenost a těšení na druhou sérku je velké.
Electra (2023)
9/10. Mistrovské dílo, kterému se u nás v Česku absolutně nic nevyrovná a po kterém vám vůbec nebude dobře. Daria dobije svět, to vám garantuji!!!
Poslední deníček (4)
Top 10 Seriálů Roku 2023:
1) The Last of Us
2) The Bear - Season 2
3) South Park - Season 26
4) Loki - Season 2
5) Blue Eye Samurai
6) Silo
7) Čmuchalové
8) The Fall of the House of Usher
9) Lioness
10) Gen V
Honorable Mentions: Rick and Morty - Season 7, The Mandalorian - Season 3, Ahsoka, From - Season 2
Nejhorší Seriál: Copenhagen Cowboy
Nejvíce Nenáviděný Seriál: Secret Invasion
Seriály, které jsem nestihl dokoukat: Succession - Season 4, One Piece, Lessons in Chemistry, Scott Pilgrim Takes Off
Guilty Pleasure: Big Mouth - Season 7