Recenze (450)
Žena za pultem (1977) (seriál)
Plne regaly, plno zakaznikov, stastni zamestnanci - utopia. Brrrrrr, az mi je zle aky je to hnusny serial.
Živý terč (1993)
No náhodou je to celkom pozerateľné. A po 15. rokoch mi to pripomína mladé časy. Len by to ešte chcelo simultánny preklad :o) Ale aj napriek tomu 4* nedám.
10 000 př. n. l. (2008)
Nieco medzi nepodarenou komediou a parodiou. No a ceresnickou na torte je skurveny CZ dabing.
12 opic (1995)
Asi si tento film musim pozriet 2 az 3 krat, aby som si ho oblubil. 10.02.2016 menim hodnotenie z 1* na 3*.
1492: Dobytí ráje (1992)
Nuda, ktora trva 2,5 hodiny.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Max 3 ***. Aj to iba za Croweho a Baleho. Nepomoze tomu ani zaverecna "prestrelka". Slabe, nuda. Skoda. Dalo sa s toho vytazit urcite viac. A to nevravim o konci.
36. komnata Shaolinu (1978)
Absolutne, ale absolutne presne vyjadril moje hodnotenie tohoto filmu Kulmon :o)
88 minut (2007)
Nebol to az taky zly film, ale dam iba 3*. A to aj napriek tomu, ze je tam moj oblubeny herec AlPacino. Najviac sa mi pacila ta nepodarena kopia Porsche pri amaterskom vybuchu. Sice ked bol opancierovany, tak sa tomu ani nedivim.
96 hodin (2008)
A mame tu dalsieho neohrozeneho hrdinu. Zaciatok nudny az naivny. Ale potom sa to paradne rozbehlo. Prijal by som este nejakych 20 minut akcnosti. Prislo mi to az nejako rychlo vyriesene. Akoby cely(a) Pariz spal(a).
96 hodin: Odplata (2012)
Nelogicka hovadina.