Poslední recenze (63)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
No... tak Snyder zase perlí. Už tu nebudu vypisovat sáhodlouze (jako minule) co všechno je s tím špatně. Ale rychle... Postavy - plochý a úplně debilní. Reálně tam není žádná dynamika mezi něma nebo prostor pro interakce. Děj - jedním slovem stupidní. Furt mě serou Snydrovi slowmotiony (mám pocit, že jejich množství od minula ještě vzrostlo) a prostě celý je to strašně umělý a hlavně hrozně NUDNÝ!!! 2/10... Více na: YouTube!
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Co dodat... prostě to stejný jako minulý díl. Neskutečně dementní, ale zábavná podívaná, při které člověk vypne mozek a jen sleduje jak se vzájemně mydlí obří Kaiju monstra. Škoda jen postav, který mi přijdou taky vcelku nevýrazný (a ano já vím, že jde hlavně o ty obří potvory, kvůli kterým jdeme do toho kina, ale to neznamená, že i ty lidský postavy nemůžou být něčím zajímavý). A do toho všeho ještě nevýraznej soundtrack (toho je reálně škoda). Jinak ale definice blockbusteru, od kterýho chci, aby mě na 2 hodiny zabavil - což se podařilo... 5/10! Více na: YouTube!
Kosmonaut z Čech (2024)
Z trailerů to vypadalo fajn... bohužel to tak ve výsledku úplně nebylo. Samotná premisa vcelku jednoduchá, ale to by ještě tak nevadilo. Problém je, že jsme ji stihli vyřešit už v půlce filmu a zbytek už působí strašně prázdně - což platí i pro finále, který zachraňovaly doslova jen emoce. Ty mimochodem napříč filmem velice dobře fungovaly. Jinak postavy plochý a jediná dobrá byl pavouk, kterýho byla radost sledovat. Paul Dano si prostě celej film svou dabérskou rolí kradl pro sebe... No nic, bohužel musím mluvit o zklamání, ale pořád si to aspoň těch 5,5/10 zaslouží! Více na: Youtube!
Poslední deníček (2)
Filmový Víkend - 12. ročník
Až na ten déšť tak celkem zábava:3