Recenze (322)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Hroznej zewl a nuda. Málem sem u toho zachrněl. Čekal sem, že když má celej film tak úchylně pomalý tempo, tak že na konci bude alespoň nějakej megasouboj nebo bitva. Ale prd bylo. Knížky jsem nečet, a nelituju.
Sex ve městě (1998) (seriál)
s klidným srdcem :)
Číslo 9 (2009)
Nějak mě to nevzalo, nebýt osmičky sjíždějící se magnetem, tak by bylo mé hodnocení nižší.
G-FORCE (2009)
No jo, americký morčata co zachrání snad celou zemi. Vážně skvělý ...
G. I. Joe (2009)
No to teda byla kravina, to vám řeknu. Ale animátoři se tu fakt vyřádili. Snad jedinej film, který znám, kde je padouch v bílé barvě a "ten hodný" v černé. Prostě další z filmů kde musíte vypnou logické uvažvání a jen žrát to co je na obraze, jinak z toho nic nebudete mít, stejně jako já. A ta písnička o tom, jak amíci zachrání celej svět, ta už je až moc ohraná. Nemluvě o konci, který přímo řve "já se vrátím"....
Better Living Through Circuitry (1999)
Ačkoli se o elektronickou hudbu velice zajímám, tak tento dokument mi zase tak zajímavý nepřišel.
Las Vegas: Kasino (2003) (seriál)
Něco na tom jinak stupidním seriálu fakt je :)
Bratři Bloomovi (2008)
Je tam pár fakt vtipných vtípků a češi jsou zas za totální idioty. Taková oddychovka, ale podruhý bych to vidět už nemusel.
Star Trek (2009)
Nejsem žádný extra fanda, ale vůbec to nevadilo. Rozhodně dobrá podívaná a překvapilo mě že je tam vkusně zakomponováno i pár vtípků.
Na odstřel (2009)
State of Play je celkem slušný kriminální drama, které ukazuje novináře v tom lepším světle (připomínám: novináře - nikoli publicisty - jak bylo i ve filmu samotném podotknuto). Možná je tam té novinařiny až moc a leckterý divák by raději viděl příběh ze strany bývalých vojáků a kongresmenů, ale mě to nevadilo a příjemně ty dvě hodiny utekly.