Recenze (45)
Ďábel (2020)
Co to bylo ? Chci zemřít.
Hubieho Halloween (2020)
Filmy s Adamem mam zpravidla rád. Tenhle je už ale přestřel. Nuda,hrozná blbost a stupidní nevtipný humor.
Riverdale - Season 3 (2018) (série)
Od této serie se řítíme do hromady sr*ček..
Holka od koní (2020)
Tak nudné že u toho usnul i můj mrtvý pes.
Anihilace (2018)
Asi mě při sledování omylem obletěla pointa,nebo tam možná žádna nebyla. Kdo ví.
Joker (2019)
Doslova a do písmene odpad. Až do titulků jsme v kině čekali na ten zvrat z kterého si sedneme na prdel. Kdybychom byli jen o trochu naivnější,čekáme tam dodnes. Prosím chci zpět svůj život ztracený tímhle odporným dějově nezáživným průjmem.
Armáda mrtvých (2021)
Prvních pár desítek minut jsem si myslel že si ze mě nekdo fakt dělá prdel a je někde skrytá kamera. Pak jsem se šel podívát že je to od Zacka Snydera a bylo mi jasné že jsem ztratil 148 minut života. Tak díky.
Tajný život mazlíčků 2 (2019)
Jednička byla lepší NGL
Rytmus: Tempos (2020)
Dneska už se fakt natočí dokument i o bezďákovi Luďkovi který zahrál na náměstí na kytaru a všichni ztoho utřou. Fakt shit.
Clickbait (2021) (seriál)
Nevím z čeho jsou všichni tak utření ,ale ať už pomalý nudný děj ,nebo ještě tupější konec ,všechno za mě stálo za starýho babiše. A to jsem si i občas řekl že je to ok,dokud nepřišla ta hlavni pointa a vysvětlení kdo a proč to udělal.Fakt super pointa- congrats