Recenze (45)
Love 101 (2020) (seriál)
Ať si říká kdo chce co chce,za mě fakt paráda. Má to všechno ,co správné drama má mít a to mě mile potěšilo. Hlavni postavy nejsou otravné (alespon většinou) mají dost komplikované vztahy takže je pořád co řešit a hlavně to má začátek a KONEC. Což bych tedy ocenil u mnohem více serialu,mit nějakou sebekritiku a ukončit příběh v čas. Tady se to stalo a je to paráda !
Severní Marseilles (2020)
Chvíli trochu zmatené ale přesto dobré.
Letní seznam (2018) (seriál)
WTF ?
Láska a příšery (2020)
Dokonalé. Zabaví,pobaví,napne. Film má od všeho trochu a je to taková rodinná komedie která má velmi kvalitní vizualní,zvukove i dějové zpracování. Za mě teda fajn film který jsem mohl klidně vidět znova.
Nová generace (2018)
Netflix zase posouvá svoje "Disney Wannabe" dál a dál a chrlí jednu vizualáni kopírku za druhou. To že se jim to daří je věc druhá a jakožto milovníka pohádek s pointou,jsem nadšený.
Cizinec (2010)
A teď vážně ? proč to má tak málo procent ? Mám snad tak malé nároky,nebo jsem snad přehlédl něco co rozhořčilo zdejší posádku kritiků ? Za mě teda uplně vpohodě filmek s Endželínou a Džonym..
Schumacher (2021)
Zcela upřímně jsem o něm věděl uplný hovno a po shlédnutí sice stále nemám pocit že bych věděl víc ,ale jako dobře,natočene kvalitně,hezky,zavzpominání super.
Vpád (2021)
Klasiká průměrná netflixovka. Nepřekvapí,neurazí , na nudné odpoledne asi OK
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Zcela upřímně,první věc co jsem udělal při pohledu na trailer - Odsoudil jsem to za partu šikmookých nesympatických vocasů. A pak jsem se nestačil divit ,jak moc jsem se spletl. Velmi dobré herecké výkony,zajimavé prostředí,uvěřitelné scény,vcelku i logičnost a rozhodně napětí. Za mě velmi povedený kousek který hýbe serialovým světem.
Neznámý (2011)
Liam Neeson je naprosto dokonalý herec,který mě fakt baví téměř v každém filmu. Dokonce i na staré kolena rozdává rány a umí ještě pořád natočit slučný akčnák. Rozhodně to stojí za to shlednout,není to 10/10 ale určitě to neurazí.