Recenze (322)
Televarieté (1970) (pořad)
Jen dvojice Dvořák & Bohdalová tento pořad drží nad vodou, estrádní kousky ostatních "kdysi možná trochu známých" účinkujících jsou dávno zapomenuty.
Dvě tváře lásky (1996)
No pro mě opravdu velmi příjemné překvapení. Jeffa Bridgese mám velmi rád, z Barbarou to mám obráceně - nicméně dohromady to zvládli parádně. Navíc velmi inteligentní scénář. Takže moc fajn romantika.
Čekání na světlo (1990)
Velmi velmi velmi příjemný a oddechový filmeček pro nenáročně strávený čas, třeba i v posteli.
Pension pro svobodné pány (1967)
Asi mě to až zas tak moc nezaujalo, ale ty herecké výkony jsou tak skvělé, že musím dát 80%.
Sigourney Weaver mezi gorilami (2006) (TV film)
Některé záběry jsou fantastické - nicméně celý dokument je celkem dost nudný :-(
VALL-I (2008)
Pokud se dokážete oprostit od celkem výrázného ekologického podtextu a budete mít xuť na trochu romantiky mezi roztomilými roboty, tak se nemáte čeho bát. Moc se ve filmu nemluví, ale to tentokrát vůbec není na škodu.
Pirát Blackie (1971)
Film by šel ohodnotit známkou pouze lehce průměrnou, ale velkým pozitivem je naprostá změna prostředí, ve kterém se děj odehrává. Pokusy dvojice Hill & Spencer o "zábavné" westerny už diváky musely nudit.
Smrtící zatykač (1990)
Byl jsem "příjemně" překvapen, čekal jsem něco horšího :-) Ale i tak jde o lehce podprůmněrný filmek (pro filmy Jean-Claude Van Damma tedy celkem pozitivní hodnocení). Nejzajímavější složkou tohoto filmu je jednoznačně velké množství vězňů - "mániček" všech možných i nemožných typů. Rád bych se jako porodce účastnil konkurzu na tento filmek :-)
Můj bratranec Vinny (1992)
Ideální pohodový a vtipný filmek nejen na podzimní večer!!!
Dannyho parťáci 3 (2007)
Příliš překombinované, často jsem se v ději ztrácel :-(