Recenze (322)
Světáci (1969)
I když některé scénky a hlášky byly opravdu super, byly i chvíle, kdy jsem se nudil a usínal. Ale jako nenáročný film na odreagování bych Světáky klidně doporučil.
Svět zítřka (2004)
Další z mnoha případů,kdy ukázky v kině nadchnou a film zklame. Souhlasím s KevSpa. Neubírám filmu zjevnou originalitu ztvárnění,ale ani to nemůže přehlušit primitivní děj. Pro mě velké zklamání. Ale možná jsem od tohoto filmu čekal až moc.
Svůdná oběť (2000)
Sledoval jsem to tak půlkou jednoho oka (při práci na počítači) a víc bych nikomu nedoporučoval - maximálně při některých soft-erotických scénách. Ovšem jak píše i Deimos, tento "film" nejde nikam zařadit - na erotický film příliš slabé, na thriller ještě slabší. Prostě snad film "na dobrou noc", kdy posluchač/divák při zaznění první vzdechů lehce pootevře ospalé oči, aby zahlédl nečekaně rychle vzrušenou prsatou dívčinu očekávajíc nestoudně silný orgasmus :-) Ovšem vy, ať už posluchač či divák, takto vzrušeni rozhodně nebudete!!!
Šéf je mrtvý (1973)
Pomalé a celkem nudné, není potřeba vidět vícekrát.
Šerifové (1998)
Jelikož Uprchlík je pro mě naprosto úžasný thriller, pak Uprchlík II. alias film Šerifové se mi také celkem líbil. Nedosahuje sice kvality Uprchlíka, ale i tento film má dobrou atmosféru. Ale berte mé hodnocení trochu s rezervou :-))
Šestý smysl (1999)
90% Jednoznačně, a s obrovským kvalitativním rozdílem, nejlepší Shyamalanův film. Je to jeho první velký film a myslím, že bude mít veliký problém něco podobného zopakovat. Viděl jsem tento film po letech znovu a ačkoliv jsem si samozřejmě pamatoval základní zápletku, nic to neubralo na skvělém filmovém zážitku. I když i v tomto případě má Shyamalanův film velmi pomalý spád, tentokrát se divák nenudí a jeho napětí neustále sílí. A ono opěvované rozuzlení je opravdu naprosto skvělé a jedno z nejoriginálnějších. Nezbývá nic víc než poděkovat za skvělý film a popřát režisérovi v budoucnu podobně kvalitní kombinaci námětu a zpracování. 3 následné snímky jsou totiž vysloveně trapné a nepodařené!!!
Šílený rande (2003)
Nemá smysl polemizovat nad kvalitou tohoto filmu, jde skutečně o "stupidní" komedii. Samotného mě to ale překvapilo, já se prostě celkem dobře bavil.
Šimon a Matouš (1975)
Několik velice vydařených a vtipných scén nepřevýšilo moje zklamání z celého filmu. Oba hlavní dvojníky jsem ještě zkousnul, ale ten kýbl nudy kolem a zejména trapný pokus o ztvárnění Louise de Funes (včetně českého dabingu) mi přišel hodně tragický.
Tajemná řeka (2003)
Rozhodně nesouhlasím,že herecké výkony jsou pouze průměrné. Celý film jsem si vychutnával skvělý výkon především Seana Penna, který opět dokázal, že je Pan herec. Navíc velice zdařile natočená krimi,výborná atmosféra,žádné větší hluché místo. Vidět tento film doma,dal bych 4 hvězdičky. Ale v kině to bylo doslova skvělé = 5. hvězdička.
Tajemná záře nad Pacifikem (1980)
Nevím jestli to bylo slovenským dabingem, který nemám příliš rád (ne že český dabing bych miloval), ale přišlo mi to jako pěkná blbost.