Recenze (1 939)
Funebrák (1932)
Jeden z tech slabsich filmu Buriana, ale porad nadprumer z toho co se v te dobe tocilo.
Uprchlík (1993)
Po Indym jasne nejlepsi Forduv film.
Uprchlíci (1986)
Stara dobra francouzska komedie - skoda, ze se pak americani opet pokusily (jako ve vetsine vybornych francouzskych komedii) o nepovedeny plagiat.
Láska je láska (1998)
Film o nactiletych lesbickach - no to bude asi dalsi pokus o trapny teeneger film - a hle, vyklubal se z toho uzasny, mily film, ktery musi zaujmout kazdeho, kdo ma rad pribehy ze zivota - o tom to je.
Od soumraku do úsvitu (1996)
I po druhem zhlednuti trosku zklamani - Rodriquez umi byt lepsi....
Frekvence (2000)
Tenhle film ma vse - napeti, dobry scenar i slusny herecky vykony.
Francouzský polibek (1995)
Stara dobra Meg Ryan v zanru, ktery ji nejvic sedi - to proste nemuze zklamat.
Zachraňte Willyho! (1993)
Mam docela rad rodinne filmy a tento me potesil, skoda jen, ze si americani neodpustili nepovedenou 2 a 3.
Frankenstein (1994)
Jak jsem uz napsal u puvodniho dila - novejsi verze tentokrat jasne porazila original.
Frankenstein (1931)
Starsi filmy mam hodne rad - ale adaptace s De Nirem je o tridu lepsi.