Recenze (176)
Enthiran (2010)
Prostě bolywoodský akčňák. Tři hodiny plné hudby, akce, komedie i romantiky.
Sociální síť (2010)
Nakonec o něco lepší než jsem čekal, ale pořád mám k němu" pár" výhrad. 1) Ten film má neuvěřitelný hype, a to hned z několika důvodů - Fincher + současný fenomén - není to přímo o facebooku, ale spíš o dvou kamarádech, z nichž jeden touží trochu víc po úspěchu(a holce). 2) Tento film je značně přehodnocen - to, že mu nemůžeme nic vytknout a funguje jako celek ještě neznamená dávat mu takové hodnocení. + 3) Naprosto nesouhlasím s nominacemi na Oscara - kromě Andrew Garfielda. Tento film nemůže vyhrát Oscara, protože by to podle znamenalo znevážení vítězů předešlých ročníků, a navíc tento film v ničem extra neexceluje. Jsem zvědavej, kdo si na tento film za pár let vzpomene, nedejbože kdo se na něj podívá znovu. Takhle to je pouze dobře natočený hraný životopisný dokument, o kterým ani člověk neví jestli je úplně pravdivý. Navíc ta hudba je hrozná.
Na vlásku (2010)
Velmi sympatickej animák(animace je trochu jednodušší, ale to vám vůbec vadit nebude),kde nejlepší postavou je koník Maximus, kterého si zamilujete(a ne, není ukecaný) či chameleona , který má rad ušní maz(pochopííe). Jediný co na tom filmu trochu překáží, jako skoro v každé Disneyovce, je zpěv, resp. dlouhé zpívací scény.
Lucky Louie (2006) (seriál)
Sprosté až hanba.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Edgar Wright... Co chcete více?
Nezastavitelný (2010)
Vlak jede rychle a pak zastaví a během toho po něm poskakujou Pine s Denzelem a k tomu je natačí pan Scott.
Na odstřel (2009)
Slušné výkony, ale pokud znáte původní britskou verzi tak vás ničím nepřekvapí a already seen effect vás tudíž bude provázet pomalu v každé, vlastně v každé scéně.
Blbec k večeři (2010)
Carrell je prostě idiot, alespoň minimálně v tomhle filmu. Původní verzi zatím neznám, neříkám, že to je šíleně vtipné, geniální, a že to nemá chybu, ale rozhodně je to příjemný a zábavný film.
Ashes to Ashes (2008) (seriál)
O malej, ale opravdu malej chloupek horší než Life on Mars. Rozhodně stojí za shlédnutí. No, a ten závěr, ten prostě musíte vidět..... Navíc výborná hudba. "You've just been quattro'd"
Králové ro(c)ku (2006)
Šílená jízda s Jackem Blackem a KG. Hudba je nářezová a setkáte se tu i s Jamesem Diem, Meat Loafem či Davidem Grohlem. p.s.: Soundtrack s písničkama z filmu je také skvělý.