Recenze (176)
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Naštěstí se Shrek zvednul, a závěrečný díl naštestí překonal předešlý. Jsem spokojen.
How to Irritate People (1968) (TV film)
Rychlokurs toho jak zaručeně naštvat lidi. Půlka Monty Pythonů v akci ještě před jejich vznikem!
Kick-Ass (2010)
Nářez. Chloe září, Aaron mi trochu vadí. Další výbornej Vaughnův film
Město duchů (2008)
Opravdu příjemná romantická komedie. . A bacha na MHD!
Robin Hood (2010)
Robin trochu jinak než ho známe, a stejně dobře.
Castle na zabití (2009) (seriál)
Skvšlš obsazena komedialni detektivka,ktera vas jen tak bavit neprestane, Zkuste to, a uvidite.
24 hodin (2001) (seriál)
Po 8 sezonách to skončilo mnohem lépe než Lost po 6. Na jednu stranu je to škoda, že takový seriál končí, na druhou stranu je to možná i lepší. Seriál si tak zachová více důstojnosti a já tomu můžu být jen rád.
Lola běží o život (1998)
Opravdu bych nečekal, že mě to takhle dostane. Výborná režie a tempo, které si tenhle film drží až do konce.
G-FORCE (2009)
Akčňárna pro malé.... Takhle si Jerry B zajistuje prizen tech nejmensich, aby mu v budoucnu prisli na Transformery 8.....
Malá Velká Británie v USA (2008) (seriál)
O něco horší než původní série, ale poslední scéna to vynahrazuje...