Recenze (227)
Čarodějky (2006)
Jak proboha tomuhe mohou napsat za žánr horor??? Vždyť je to parodie v mnohém kvalitnější nežli Scary Movie:)
Turbulence 2: Strach z létání (1999)
Očekával jsem mnohem větší hovadinu, ale byl jsem příjemně překvapen...nesmyslů tam sice bylo spousta, jako třebačeští teroristi, kteří mluvili nějakým nejazykem, ale i tak jsem viděl filmy mnohem horší než je tento...tzn. 1,5 *
2012: Soudný den (2008)
Lidi z DVD edice si už snad trochu dělají srandu s těmahle filmama! Nepochopím, že na tohle někdo může dát nějaký peníze...i těch 49kč je za tohle moc!!
Muž s cejchem smrti (1990)
To je ono, to je ten správnej starej Segal, jak ho mám nejradši!!
Bestie (2003)
Nejvtipnější scéna z tohoto filmu byla, kdyz se Steven klouzal po podlaze, ruku natazenou jako superman a stále konstantní rychlostí pokračoval dál...že by tu podlahu předtím někdo namýdloval?:)
Rychlí a zběsilí (2009)
Píčovin spoustu, ale s tím se počítalo, jinak zábava byla a to u tohoto typu filmů je důležitý, takže lepší 3*
Vnitřní nepřítel (2005)
Samozřejmě je to špatnej film, ale Seagal je Seagal a když k tomu navíc připočítám Vinnieho Jonese, tak tomu 2* dám ikdyby cokoliv:)
Milionář z chatrče (2008)
Tak na to, že to dostalo Oskara, tak sem čekal mnohem víc...vždyť to je jenom love story s happy endem. Milionářská vsuvka je tragičtější než český milionář s Čechem a životní story toho kluka taky není nic co bych už jinde neviděl. Pouze průměr, nic víc.
RocknRolla (2008)
Pro mě celkem zklamání, očekával jsem více akce a humoru alá sbal prachy a vypadni. Bohužel jsem dostal jenom pár vtipných scének a nic moc akci:(
Mrňousci (2006) (seriál)
Na 5* je akorát Beruška, pak je tu několik za 4*, ale většina je spíše za míň, takže lepší průměr bych to viděl.