Recenze (227)
Orphan (2009)
Fajn, atmosféra dobrá, nenudil jsem se, ale tím pozitiva končí. Nebudu dále pitvat co už tu bylo psáno, prostě jeden z thriller / horrorů, kde si člověk půl filmu říká, že by si hlavní postavy měli přečíst "deset věcí, co nedělat v hororru".
Machete (2010)
Uplné zklamání to není, ale přiznám se, že sem čekal trošku víc.
Bude to nahlas! (2008)
Ok jakožto velkej fanoušek U2 a The White Stripes tento dokument cením, ale pro nefanoušky někoho z těchto tří to asi hodnotu příliš mít nebude.
Michael Jackson's This Is It (2009)
Jakožto nefanoušek Jacksona mě téměř dvouhodinová zkouška naprosto nudila...Sám Jackson tam dohromady řekne tak 4-5 vět, kde v každé zazní buď "I love you" nebo "God bless you"....chápu, že jeho fanoušci na to mají jiný pohled, ale jinak je to jeden z nejhorších hudebních dokumentů vůbec.
Pokrevní bratři 2 (2009)
Škoda škodička, tak moc sem se na to těšil, ikdyž konec byl zajímavý, celý film prostě nějak neměl šťávu.
2012 (2009)
Efekty 5*, patos a klišé odpad!...takže na ty tři to stěží dá.
Tokyo Gore Police (2008)
Tenhle film je vskutku specifický, chvíli na plné hodnocení, chvíli na odpad. Rozpočet na film musel byt nižší než cena piva v lidlu, ale krve je tam víc než ve všech tarantinovkách dohromady. Trochu říznuté Hvězdnou Pěchotou a to vše okořeněné japonskou zvrhlostí a nechutností a vznikne toto. Další do řady filmů, kde je třeba být hodně otrlý!
Prolomit vlny (1996)
Dlouho jsem váhal mezi 3 a 4*. Film se mi velmi líbil, ale je fakt, že kdyby to mělo o nějakých 50 minut méně, tak by to mělo větší spád.
Mamma Mia! (2008)
Trapný, naivní, přeslazený, ubohý a to vše podtržený příšernou hudbou od ABBA, kterou sem neměl rád, pročež teď ji nemám rád ještě o něco víc.
Anakonda (2008)
Další z filmů, které kdby měli v žánru napsáno "parodie", tak by jistě měli o nějaký to % navíc. Navíc lidé z DVD edice jsou už i líní k tomu dělat titulky, takže buď originál nebo dabing...no a ten dabing, to je kapitola sama pro sebe.